566 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

haya b
haya b
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 71

de forskellige tings betydninger de forskellige tings betydninger

nu vil jeg lave en tråd som hander om hvilke ting man ser på en motor cykel så alle ved det feks en g-pack og alt det der så kom med nogle indlæg hvad feks hugger og alt anden som sidder på en mc betyder det ville være rart engang i mellem smiley fortsat go dag selvom den ikke bliver helt god man kan ik køre mc ...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  de forskellige tings betydninger
  • #1   22. nov 2005 Du har da ikke noget at bruge det til.... Du skriver i forrige indlæg at du er 15 år og jeg kan se du ingen mc har.... ja undskyld mig...-men hvad laver du i grunden her?

• #2   22. nov 2005 G-pack = Nikko's G-Pack De-Restrictor fjerner de restriktioner, som fabrikanterne med vilje har indlagt i tændningssystemet for bl.a. at overholde miljø- og støjkrav.

Hugger = bagskærm, ja den der ligger over baghjulet se den på min profil med Aprilia udsmykning

Power commander = Power Commander optimerer indsprøjtningen på motorcyklen. Bl.a. bliver den on/off effekt, som findes på nogle modeller elimineret og du får mulighed for at justere indsprøjtningen, så du får højst mulig effekt, hvis du monterer f.eks. sportsudstødning og andet luftfilter

Styret = Der hvor du holder fast og drejer på det højre håndtag for at få fremdrift i maskinen. OBS dette kræver at motoren er startet + moorcyklen sat i gear ... he he

Hvad mere vil du vide ??

• #3   22. nov 2005 .... ja undskyld mig...-men hvad laver du i grunden her?
    Rolig nu gamle jernklo det jo fagligt snak drengen kommer med der er vel en grund til man kan oprette sig som forum bruger uden have en "ged" Så længe det er sagligt er det mere end velkommen for mit vedkommende

• #4   22. nov 2005 men hold du dine spørgsmål i en tråd i stedet for starte en ny hver gang !

• #5   22. nov 2005 Hmmm nå nå.. jamen så siger vi da det....

• haya b
    haya b Tilmeldt:
    okt 2005

#6   22. nov 2005 tak jan ;O nu var det ikke kun lige de 3 ting jeg tænkte på men sådan alle ting på en cykel så også nybegyndere havde en chance for at følge med.. også mig smiley ...thomas det er et frit forum der står ikke nogle steder jeg ikke må være her... jeg snakker pænt opfører mig ordenlig og behandler aldre folk med samme respekt som jeg ønsker udvist mod mig selv og så er jeg nysgerrig da jeg selv skal have mc når jeg bliver 18 og jeg intressere mig MEGET for mc...altså jeg behøver ingen grund til at være her men jeg kan da bare oprette en fake mc hvis det gør dig glad med nyt navn så har jeg en mc og så kan jeg stille samme spørgsmål... er det.det du vil ha? så er det da bedre jeg bare er her og spørg om nogle dumme ting engang i mellem alle begynder jo 1 sted ik ;D

• #7   22. nov 2005 Ja rolig nu, lad dog drengen være her, det er jo relevante mc spørgsmål han kommer med!! (o;

• #8   22. nov 2005 Nu består en MC jo af et par tusinde dele (bare et skud smiley så mon ikke det er nemmere at du bare spørger når du støder på et udtryk du ikke kender til? smiley

BTW, så generer det heller ikke mig at du er her smiley

• haya b
    haya b Tilmeldt:
    okt 2005

#9   22. nov 2005 hehe mathias og ja jeg vil vide ALLE dele¨'s navn på ALLE maskine smiley hehe ej men tror du ved hvad jeg mener med feks de "upgrades" som man oftest ser på diverse bike's og tak smiley

• #10   22. nov 2005 Haya B

Du har vis selv brug for dette indlæg...... smiley

Du skrev i dit forrige indlæg at en styrdæmper er til for vibrationer i styret ? NOT

Det er ok at være nysgerrig , men lad være med at være for meget fremme i skoene med dine udtagelser, (se dette indlæg og forrige)

• #11   22. nov 2005 Mange af de generale ting lærer du om når du tager mc kortet.

Kommentér på:
de forskellige tings betydninger

Annonce