Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • buske med rødder graves op og fjernes 3.000 kr.
  • Montering af hasvik skydedøre. 300 kr.
  • Hurtig løsning af småopgaver 1.050 kr.
  • elektriker 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bike to Bike
  • #1   12. apr 2008 Så bliver det jo noget radiokommunikation. Se www.louis.de. De har et par forskellige modeller.
    Men hvorfor vil du ikke ha' med bluetooth?

• #2   13. apr 2008 Gå i el giganten.... haral nyborg
    Der kan kan købes billige walkie-talkie et set med 2 stk til ca 250... med øre snegl og mikrofon..
    Du kan indstille dem til at være stemme styret... det vil sige at først når du tale så åbne din makkers radio.. og omvendt.... der kan koples så mange til som i har løst til ... til prisen virker de ok....

• #3   13. apr 2008 hvorfor vil du ikke ha' med bluetooth?

vi testede vores i dag og jeg er overrasked over hvor godt det er

• #4   13. apr 2008 Er lige med på en lytter her for det (ellers ret dyre) bluetooth bike to bike sæt jeg har testet kunne ikke engang række fra føreren til passageren smiley

• #6   13. apr 2008 Hey,

Hvorfor ikke bluetooth? Interphone har vi kørt med i hele sidste sæson og det virker stadig fantastisk... det er nu engang dejligt at slippe for ledningerne smiley Overvej det....

Anna

• #7   13. apr 2008 Er lige med på en lytter her for det (ellers ret dyre) bluetooth bike to bike sæt jeg har testet kunne ikke engang række fra føreren til passageren smiley

hi det er jo det helt rigtige sæt, så kan du jo ikke høre andet end motoren.
    ingen mislyde..
    jeg nægter sku at montere et sådan sæt lol
    god søndag

• #8   13. apr 2008 Anna ...

Lol Lol slippe for ledninger . . ja det må da være en fordel, især hvis det er bike bike lol lol

• #9   13. apr 2008 Mine efaringer med bluetooh er, at det ikke - efter min mening - er en særlig pålidelig teknologi.

• #10   14. apr 2008 Magnahenrik. CBX sexpack S:

Tro mig jeg ville kun bruge det på lange ferie ture. Ellers har hun bare at sidde stille bag på og bare se pæn ud smiley

• #12   15. apr 2008 Kig på ebay. Dollarkursen er jo historisk lav. Har selv lige bestilt BT interphone med 2 master enheder for under 1000,-
    Og DET virker bare!!

• #13   15. apr 2008 Anna ...

Lol Lol slippe for ledninger . . ja det må da være en fordel, især hvis det er bike bike lol lol

@ jepper J - Nu kan jeg godt se, hvor dine tanker er; 220 meter forlængerledning mellem 2 bikes, men jeg tror nu Anna mener ledninger fra hjelm og ned til en lomme med en radiomodtager. Med InterPhone er der ingen ledninger der skal på plads. Det fungerer bare. Eneste minus....ingen stereo !

• #14   15. apr 2008 Søren (Næstved) Bol D'or rider L, Kan du ik lige smide et link ind?? eller hvad hed det sæt du søgte på??

• #15   15. apr 2008 Ole Bs.....

ved godt at det må være det Anne mener, men den med forlængerledningen og 200meter af den ,det er sjover....... lol lol
    Og
    Godt at der er andre der også kunne forstille sig det,

Kommentér på:
Bike to Bike

Annonce