Suzuki SV650S 2010 affjedring Suzuki SV650S 2010 affjedring
Halløj gutter.
Jeg har købt en SV'er fra 2010 som er min første motorcykel. Jeg har lige skiftet dækkene, men har problemer med at røven skrider ud når jeg bremser.
Bagdæmperen er standard, men selv når den er stillet helt ud er der stadig alt for lidt og hård vandring i den.
Jeg kan se herinde at der er et par stykker der kører med hyperpro affjedring på deres SV'ere.
Kan det anbefales at jeg gør det samme? Jeg vejer omkring de 80kg. Er der forskel i hvad fjedre man kan få med?
Hvordan kan jeg være sikker på at det er den rigtige bagdæmper jeg bestiller til min model?
https://www.bike-design.com/en-gb/product/72544/hyperpro-streetbox-kit
Tusind tak på forhånd.
Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.709
HyperPro fjedre er progressive, så de passer til en lidt bredere mængde vægtklasser end lineære fjedre, så det der sæt burde være fint.
MEN!
Ingen kan love dig at dit bagdæk stopper med at skride ud. Som udgangspunkt tyder det på at du bruger bagbremsen for hårdt. Hvis du stadig gør det bagefter.... Gæt selv resten.
mar 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
Jeg legede lidt med det sidste gang jeg var ude og køre. Jeg bremser ikke for hårdt med bagbremsen. Dækkene var fra 2014 så derfor har jeg skiftet dem. Dog er den bagdæmper stadig skrald og jeg har ikke lyst til at køre på den før det er iorden. Er stadig lidt i oplæring. Bagdæmperen er åndsvagt hård og har ikke mere end 21mm vandring opaf når jeg sætter mig på den.
Hvor stor forskel er der på sådan nogle sæt? Hvordan ved jeg at det er det rigtige hyperpro sæt jeg bestiller?
Har du et billede af bagdæmperen der sidder på cyklen? Hvis nu en eller anden har skiftet den ud med noget der ikke passer på cyklen, vil det jo forklare en del.
Der findes kun et sæt til din - det er kun fjeder farven du ændrer på i menuen.
mar 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
Nej, det har jeg ikke. Den står oppe ved mekanikeren der skiftede dæk og lavede service på den. Jeg har sammenlignet bagdæmperen med plantegninger over original og jeg er 99% på at den er original.
Det lyder super. Jeg bestiller sådan et sæt og prøver at sætte det på.
Jeg siger mange tak for hjælpen. Så må man se hvordan den bliver at køre på.
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 76 MC-er: 15 Emner: 47 Svar: 2.840
apr 2017
Følger: 23 Følgere: 83 MC-er: 1 Annoncer: 1 Emner: 37 Svar: 395
Suzuki SV650S 2010 affjedring