592 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Bremser og motor ? Bremser og motor ?
Jeg kan ikke få bremsevæske i forbremsesystemet efter at have haft det skildt ad. Løsner udluftningsskruen og "trykker" væsken ind med en smørekande, men der kommer ikke noget ind i systemet. Hvad kan der være galt?
Mht motor tror jeg at tomgangsdysen er for stor, da den er lidt "forkølet" når man gir gas fra tomgang. Den er ikke helt skarp på gassen. Hvad kan det ellers være? Håber I kan hjælpe:)
0 synes godt om
feb 2004
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 89 Svar: 2.744
apr 2004
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 4
dec 2003
Følger: 19 Følgere: 35 MC-er: 3 Emner: 36 Svar: 838
maj 2004
Følger: 63 Følgere: 63 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 1.253
apr 2004
dec 2003
Følger: 19 Følgere: 35 MC-er: 3 Emner: 36 Svar: 838
Havde renoveret mit eget bremsesystem og kunne absolut ikke få det luftet ud på normal vis , men brugte oliekandetrikket og sendte væsken baglæns og det virkede med det samme.
Ps: skal lige siges at oliekanden skal være ny(købte en i harald skrald til 19,95) eller ihvertefald helt ren da det mindste sandkorn kan sætte sig hovedcylinderen.
Mvh. Thomas
apr 2004
apr 2004
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 80
Jeg har lige skiftet væsken på min cykel. Jeg havde godt nok ikke al væsken af, men det betyder igen ting. Normalt fylder man på fra toppen, og så pumper man på grebet til den er stram. Sørg for at der hele tiden er væske i beholderen. Når du pumper så skal udluftningsmøtrikken være spændt for at få tryk på. Sæt så en lille slange på udluftningsmøtrikken og hæld lidt bremsevæske ned en skål og læg slangen heri. Når der er tryk på så åbner du ventilen et kort øjeblik så lidt af trykket går af. Pump derefter igen og fortsæt denne proces indtil der kommer væske ud af slangen, uden lyftbobler i. Denne proces kaldes bleeding. Der er nemmest hvis man er to. God fornøjelse.
Hilsen TH
Bremser og motor ?