390 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Suzuki gt125. 1974. Dør efter et stykke tid Suzuki gt125. 1974. Dør efter et stykke tid

Jeg har en Suzuki GT125, Den starter fint op, og kan tage gassen og også gå. I tamgang. Når jeg kører en tur på ca 1km vil den pludselig ikke tage gassen. Længere, men kan holdes igang med lave omdrejninger . Jeg har renset benzinhane. Og fyldt ny benzin på.
Desuden. Har jeg renset begge karburatorer. Kan det være et problem med tændingen. Mvh. Poul-Erik Klausen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suzuki gt125. 1974. Dør efter et stykke tid
  • #1   7. mar 2019 Hvor lang tid går der før den igen er til at køre på, efter den har været gået død?

• #2   7. mar 2019 prøv en tur uden benzin dæksel.

• #3   8. mar 2019 Jeg har prøvet at have startet uden benzindækslet, Den gik ikke i stå, jeg har dog ikke kørt en tur. Jeg lagde mærke til at den ene cylinder blev væsenlig varmere end den anden. Det kunne jo nok tyde på for mager blanding til højre cylinder.
    Mht til. Olieblanding. Står der i instruktionsbogen at stemplet i den. Højre kaburator som har et alligmentsmærke skal være øverst i hullet hvor man kan se ind til stemplet når skruen som dækket hullet er taget af, men jeg synes at stemplet i den højre kaburator får alt for lidt vandring når jeg justerer sådan

• #4   8. mar 2019 Der er 2 mærker på oliepumpe armen som skal passe overfor hinanden når mærket på karburatore er øverst i det hul hvor skruen man kan fjerne sidder. Så er der justeret korrekt. Hvis oliepumpen har været kørt tør for olie, skal den udluftes ved at løsne den lille stjerneskrue som sidder øverst på pumpen. Når der kommer olie ved den skrue så er den udluftet.
    Har du prøvet at se om der kommer rigeligt benzin ud af hanen hvis du piller slangen af ned til karburatoren. Det er den eneste sikre måde at teste hanen på.

• #5   10. mar 2019 Først i dag har jeg gennemskuet hvordan det med oliepumpen hang sammen. Det var først da jeg fik det lille dæksel af på oliepumpen og drejede på gashåndtaget at det gik op for mig at, gasstemplet selvfølgelig skulle være helt i bund når der ikke blev givet gas, og at armen på oliepumpen også havde forbindelse med gashåndtaget.
    Så nu har jeg fået det justeret ind, så skal jeg bare have justeret tomgang på de 2 cylindre, mon det så ikke skulle lykkes.

Kommentér på:
Suzuki gt125. 1974. Dør efter et stykke tid

Annonce