821 visninger
|
Oprettet:
Falder ikke i omdr. {{forumTopicSubject}}
Hej derude
Jeg har lige fået gang i en slidt Kawasaki 454ltd der har stået stille i nogle år.
Den starter relativt nemt, uden choker.
Men den falder ikke i omdr. efter den har fået et lille vrid i håndtaget. Den kan godt forblive oppe på 3000 omdr.
Det er også som om at den i tomgang kan have tendens til at stige stille og roligt i omdr.
Kan det være noget falsk luft, evt. ved vakuum slangerne?
på forhånd tak.
Rasmus
mar 2009
Følger: 12 Følgere: 108 MC-er: 2 Emner: 54 Svar: 1.340
jan 2008
Følger: 3 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 19 Svar: 778
Skiller du kaburatorene af og kan du skimte noget der ligner en fugtig bussemand/ snot i hjørene og kroge, er det 99 % sikkert det er problemet... snasken sidder/ aflejres over alt hvis den har stået med gammel benzin i flere år..
apr 2013
Følger: 6 Følgere: 82 Emner: 46 Svar: 272
jan 2013
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 38
Der er bestilt et rep sæt til karburatorene. Så det bliver næste step.
Jeg har lige prøvet at sprøjte med lidt startgas, uden resultat. Så så langt så godt.
Men når den står i tomgang, starter den på 1000 omdr. og så stiger den stille og roligt til 3000.
jun 2007
MC-er: 3 Emner: 12 Svar: 61
Falder ikke i omdr.