{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
821 visninger | Oprettet:

Falder ikke i omdr. {{forumTopicSubject}}

Hej derude

Jeg har lige fået gang i en slidt Kawasaki 454ltd der har stået stille i nogle år.
Den starter relativt nemt, uden choker.
Men den falder ikke i omdr. efter den har fået et lille vrid i håndtaget. Den kan godt forblive oppe på 3000 omdr.
Det er også som om at den i tomgang kan have tendens til at stige stille og roligt i omdr.

Kan det være noget falsk luft, evt. ved vakuum slangerne?

på forhånd tak.

Rasmus


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Falder ikke i omdr.
  • #1   13. jan 2018 det kunne godt lyde som falsk luft. prøv at sprøjte startgas omkring indsugnings gummi, det er en klassiker at de bliver møre og utætte.

  • #2   13. jan 2018 svømmerhuse/ kaburator er garanteret så fyldt med gammel benzin snask at det sidder i samtlige jets o.s.v
    Skiller du kaburatorene af og kan du skimte noget der ligner en fugtig bussemand/ snot i hjørene og kroge, er det 99 % sikkert det er problemet... snasken sidder/ aflejres over alt hvis den har stået med gammel benzin i flere år..


  • #3   13. jan 2018 Rens karburator og tjek for utætheder omkring indsugningsgummi.

  • #4   13. jan 2018 Ok. tak for svar!
    Der er bestilt et rep sæt til karburatorene. Så det bliver næste step. smiley
    Jeg har lige prøvet at sprøjte med lidt startgas, uden resultat. Så så langt så godt.

    Men når den står i tomgang, starter den på 1000 omdr. og så stiger den stille og roligt til 3000.


  • Johnny W
    Johnny W Tilmeldt:
    jun 2007

    MC-er: 3 Emner: 12 Svar: 61
    #6   13. jan 2018 Mager blanding i tomgang kan fremkalde det fænomen med at den tøver med at gå ned tomgangsområdet.

Kommentér på:
Falder ikke i omdr.

Annonce