1.173 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Intercom til passager og føre Intercom til passager og føre

Hey alle.
Nogle der kender til et godt intercom system som ikke skal kunne køre mellem mc til mc men mellem mc og passager.
Helst ikke dyrt(1000kr) men heller ikke kinalort. Skal passe til fullface og flip-up hjelm.
Tak på forhånd :))

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Intercom til passager og føre
  • #1   12. maj 2016 Jeg har for nylig købt et sæt Bluetooth mc-mc intercom på ebay til 600 kr for to enheder, det fungerer upåklageligt, det kan jo selvfølgelig også bruges på samme mc, men så har du muligheden for mc til mc inden for dit budget. Jeg har ikke fortrudt, det rækker snildt over 600 meter. Det er opgivet til 1000 meter, men det kræver nogenlunde line of sight.

• #2   12. maj 2016 Har dette til 1300 kr

profilbillede
  • #3   13. maj 2016 Jeg har købt et sæt baofeng walkies og så headset der kan monteres i hjelmen med en "taleknap" ekstern som kan monteres på syret.
    Jeg ville have et billigt og fleksibelt system som ikke involverede telefon.
    Det hele har kostet mig ca 400,-

• #4   14. maj 2016 Jeg mener ikke at man skal sidde og sludre når man køre bike. Det er noget kællinger gør. Hold fokus på vejen og ikke på snik-snak.

• #5   14. maj 2016 #4 wow du må være spændende at køre i bil med.. :-|

• #6   14. maj 2016 Jah... Kan godt li´ farten på de 4 hjul. Bare jeg kan få lov at holde fokus, så kan jeg love dig at vi kan få en spændende tur i øsen smiley Har du en fed racer, skal jeg gerne vise dig hvad den kan. Skal bruge ca. 40 minutter til at lære den at kende smiley

• #7   15. maj 2016 #4 Det er også derfor jeg har valgt walkie talkie versionen da det primært skal bruges til korte beskeder smiley

Kommentér på:
Intercom til passager og føre

Annonce