Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  intercom iphone?
  • #1   22. apr 2010 Hvis du mener i sammenhæng med at intercomsæt monterett i hjelmen og via bluetooth? Så har jeg læst et par steder at der kan være problemer med at få tingene til at kommunikere med iphone. Noget med at softwaren ikke er sat op til det. Lidt synd, ellers en fed telefon.

• #2   22. apr 2010 jeg køre med det via cardo og det virker fint. no prob.. mener kun det er blutoth mellem andre mobiler der er et prob..

• #4   10. maj 2010 Jeg har lige købt et interphone F4 system, og det virker perfekt med iPhone. Både musik, gps og samtaler. Faktisk meget imponerende.
    Der er dog en lille ting, som jeg er lidt skuffet over, men det hænger nok sammen med den måde jeg har installeret det i hjelmen på.
    Lyden er meget lav, og det er svært at høre anvisninger fra Tomtom programmet, samt at musikken er lav.
    Har installeret højtalerne bag kindpuderne, så det er nok der problemet ligger. Har overvejet at flytte dem ud mod ørerne, men er bange for, at de vil komme til at genere.
    Hvad har I andre gjort?

• #5   10. maj 2010 Thomas J:

Hvad koster sådan et sæt?

• #6   10. maj 2010 Har headsæt fra Tomtom, sat ind ved øret med velko. Mærker overhovedet intet til det. så det kan du fint gøre.

• #7   10. maj 2010 Jeg gav 1.456 for det. Det var på tilbud, men MC-select har dem til 1.599 kr.

Vil prøve at flytte højtalerne, så de sidder lige ved ørerne. Bare spændt på, om jeg kan få dem klæbet fast på selve puderne der.

Kommentér på:
intercom iphone?

Annonce