635 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Gennem tjek af Kawasaki Z650 fra 1980 Gennem tjek af Kawasaki Z650 fra 1980

Hej

Har dd købt en Kawasaki Z650 fra 1980 ombygget til cafe racer. Umiddelbart står den kosmetisk rigtigt flot og den kører godt i motoren. Mange dele er blevet skiftet. Dog kunne jeg godt tænke mig at få et tjek og et evt tilbud på at se hvad det evt burde laves på den. Her tænker jeg mest at sikkerhedsmæssige og driftsmæssige årsager. Ham der har bygget den om er nemlig ikke MC mekanikker men har bygget den - og flere andre om - som ren hobby. Jeg tænker sådanne noget som bremsesystem og elnet da det ser noget rodet ud. Til det har jeg allerede nu et spørgsmål: kan man sige en ca pris på hvad det evt ville koste at få skiftet hele elnettet på den?

Jeg ønsker selvfølgelig kompetent hjælp, men vil også meget germe have lavet sådanne et tjek så billigt som muligt - så kan jeg vidst ikke skrive tydeligere hvad jeg mener smiley

Pfht

Anders

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gennem tjek af Kawasaki Z650 fra 1980
  • #2   20. maj 2015 Så læser du forkert smiley behøver ikke papirer på rep/service smiley

BTW: skal være i KBH/Nordsjælland.

• #3   20. maj 2015 Måske er det skrællet - det ved jeg ikke. Men der er klippet en del i det og det er sat sammen med samlemuffer og elektrikkertape. Tror ikke det skal regne meget før der kommer fugt i det.

• #5   20. maj 2015 Jeg synes du skal tage en tur op til Hans Henrik, for det første ved han hvad han laver, og så hjælper han gerne folk der ikke lige har styr på det. Det er jeg da sikker på, for det kan det ikke være for at nedgøre andre der måske ikke har så meget styr på det mekaniske, at han altid er klar med en bemærkning i tråde som denne,hvad skulle han dog have ud af det??
    PS Husk at have blomster med til ham, det tænder han vist på smiley smiley

• #6   20. maj 2015 Et nyt el net koster normal 2000-3000 kr. For at få trukket et helt nyt med ledninger osv. Resten er lidt svært at sige da det kommer an på så meget... der skal man se den for at komme med et fornuftigt bud

• #7   20. maj 2015 Og en om dagen giver adgang til bagen smiley Hans Henrik
    Og hvad fanden er elektriker tape det kender jeg nemlig ikke trods 22 år gammelt svendebrev smiley

Kommentér på:
Gennem tjek af Kawasaki Z650 fra 1980

Annonce