1.606 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 34 Svar

Ninja 250 Ninja 250

Heey MCG !

Jeg er nået det punkt hvor mit kørekort endelig er blevet opgraderet til stort Kørekort, men har umiddelbart ikke råd til at køre større MC lige i øjeblikket pga studie-start.
Men tænkte at jeg i stedet ville Tune min mini ninja en smule, da jeg i forvejen er super glad for den . Mangler bare lidt kræfter .

Har i nogle forslag til hvordan jeg tuner den, så den dog stadig kan gå gennem syn, eller andre form tjek .

Altså ; Lovlig tuning af en ninja 250r . Selvfølgelig, er potte uden DB killer planlagt. Men derudover ! (:

På Forhånd tak !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.
  • Møbel samling kommode og teol 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ninja 250
  • #1   31. jul 2011 Det kan aldrig svare sig.

Gem pengene og vent til din økonomi tillader dig at finde en større.

• #3   31. jul 2011 Det gør den først om 5år da jeg er færdig med studie . Derfor er den en god mulighed i mine øjne (:

• #5   31. jul 2011 det er minimalt hvad du kan hive ud af den, uden at det går ud over pengepungen og dens service intervaller. sælg og køb en gammel brugt eller behold og accepter.
    held og lykke makker : )

• #6   31. jul 2011 Sælg og køb evt en ER6

• #7   31. jul 2011 Om hvorvidt ninjaen har 34 hk eller mere har den da fornuftige køreregenskaber, hvis du selv mener du ikke kan få mere ud af den ren køreteknisk, så det salg for som andre siger, er tun begrænset.

• #8   31. jul 2011 mener man siger 1000 kr pr hk

så tror ikke det rigtigt kan svare sig

• #9   31. jul 2011 smiley køb et NOSkit , skal nok blive sjovt i ca 15.min
    men det kan aldrig gå at smide penge efter (1000kr) pr.hest !
    byt den væk til noget ældre men større , der er meget at få i bytte lige pt.

• #10   31. jul 2011 Ja for 10-15 år siden hed det 1.000kr/hk men den holder ikke i dag.

Med en komplet udstødning (ikke kun skift af potte), mere åben indsugning og korrekt justeret powercommander er der vel i bedste fald 5-8hk at hente i mellemområdet og nok lidt mindre på toppen.

Men din økonomi er allerede til en større mc når du allerede har råd til en ny ninja250. Den kan du sælge for 28-32.000,- og for de samme penge kan du få en velkørende GS500 eller GPZ500

• #11   31. jul 2011 Kan kun sige som de andre det er dyrt at få flere hk. ud af en cykel.
    personlig erfaring ca. 4500 kr for 0,7 hk på baghjulet ;o)

• #13   31. jul 2011 jeg gav 18000 for 20 hk på min er6n

• #14   31. jul 2011 Hvordan er holdbarhed på sådan en ER6 ?
    altså generelt og nu , serviceniveauet er vel røget et par tænder op ?

• #15   31. jul 2011 Den er utrolig stærk sådan en ER6.

Har kendskab til to stk som gennem 15000-20000 km ALTID har fået tæsk.

• #16   31. jul 2011 en ninja 250 er ikke værd at tune på eller købe.

sælg den og køb en 600 maskine for de penge du nu kan få for den

• #18   31. jul 2011 Jeg er desværre bare sådan indrettet at jeg går efter udseende ligesom køreegenskaber/motor . Og gamle cykler er bare SLET ikk min smag . Havde kigget på sv650 eller sv1000 da jeg synes man får mest for pengene dér . Men kan simpelhen bare ikke komme af med ninjaen til over 28k ... Og det er for lidt . Men nogen her der har noget at bytte med ? smiley

• #19   1. aug 2011 jeg synes da bare du skal tune den hvis det er det du har lyst til, MEN du skal først fortælle hvor mange penge du vil bruge, og hvis du skriver under 10.000kr så kan du ligeså godt lade være..

• #20   2. aug 2011 Havde faktisk regnet med det var noget billigere . Så tror bare jeg må af med Ninjaen smiley

• #21   2. aug 2011 Nå men du kan garanteret få over 30k for den. Og du skriver at du også går efter udseende.. Så sælg den og køb en ældre 400ccm racer..

Kvaliteten/holdbarheden er i top, i hvert fald på en CBR400, du får et fuldkåbe udseende, med helt suværene køreegenskaber ifht alderen og hvis du er glad for omdrejninger og sving så kan du følge med mange større maskiner..

Tjek evt min profil for inspiration, eller kig på VFR400 hvis det skal være rigtig hardcore..

• #22   2. aug 2011 hva med RVF400 ? fed superkværn der er rigtig race !

• #23   2. aug 2011 De er bare ALT for gamle at se på . Hvis det skulle være en racer skulle det være fra 06 og opefter . Og ville gerne over de 750cc, for det er en cykel jeg skulle beholde i mindst 5år . Og dér ville 400cc ikke være nok :S

• #24   2. aug 2011 RVF gammel at se på ?
    hahaha den er absolut federe at se på og teknisk betydeligt længere end baby ninjaen smiley

• #25   2. aug 2011 ellers smid penge en NR750 .. den bliver kun mere værd smiley

• #26   2. aug 2011 jeg heller ikke med på den med at de er gamle at se på, lige på nær forlygterne, men det er også det smukkeste ved de cykler, men det er heldigvis smag og behag..

• #27   2. aug 2011 Kawa Jackie 250 R

når du ikke har kørt andet end den 250 ninja skal du ikke allerede over 750cc og jeg tøt væde med at du ikke kan udnytte baby ninja'en fuldt ud af lige vel og det er meget dumt at springe fra 34 hk til 130+

og når man køre mc handler det ikke om hvad man køre men at man køre ellers er det ikke andet en potensforlænger og dem der bruger deres mc til det er spild af tid at hjælpe beklager meget og det lyder som om at det er det du bruger din mc til

• #28   2. aug 2011 Hvis jeg brugte min Ninja til det, ville jeg ikke ha lagt 25k km bag mig på kun 2 år .. Og synes umiddelbart godt jeg kan køre min ninja fuldt ud . Føler at det er maskinen og ikke manden der ligger begrænsningerne i øjeblikket . Har været ude og race min mors FZ6'er lidt, og hvis jeg skulle opgradere ville jeg ikke stoppe der, for der sker bare ikke nok til at ville bruge penge på det ..
    Grunden til at jeg ville tune, var fordi jeg havde en idé om at det kunne være en billig måde at få lidt køreglæde tilbage på :S

• #29   2. aug 2011 Helt seriøst, prøv en VFR400, du bliver overrasket.. Og den med at man begynder at kede sig, det kommer udelukkende an på hvilke veje man nyder at køre..

• #30   2. aug 2011 start du med en 600 cc i stedet for og springe for højt med det samme man skal kravle før end man kan gå

og så må du altså gå på kompromi med udssende og synes personligt at baby ninja'en ligner lort hvor i mod de honda'er der bliver nævt højere oppe er meget lækre

• #31   2. aug 2011 Det har også meget at gøre med jeg ligger og kører ture med 750cc'er og opefter . Og medmindre der er 100% sving, kan jeg ikke følge med uden at presse ninjaen til det aller yderste, som jeg ikke tror den har godt af i længden :b

• #32   2. aug 2011 Igen, køb en VFR400 og hvis du bare kan køre tilnærmelsesvis til kanten af dækket, så render du fra dine venner på 750 ligeså snart det svinger..

Godt af det, omdrejninger?? gu har den godt af det.. jeg ligger 80% af tiden på over 10.000 omdrejninger når jeg er ude og trille..

• #33   2. aug 2011 Tror kun jeg er under 10.000 omdrejninger når jeg holder for rødt :b

Men VFR er også for gammel for mig . Den er jo nærmest ældre end mig :b
    Jeg skal ud og finde en SV 650 k6 eller sv 1000 k4 ..

• #35   8. aug 2011 På med en k&n filter, bil ejere tror at det giver en 10-15hk så hehe det burde da give noget. Det gas:D Gear den om, et par tænder mere på bagtandhjulet så er du godt kørende, koster kun nogen 100kr.

• #36   9. aug 2011 buckshot -
    kan man ikke det på en gade mc ?

• #37   9. aug 2011 Kenneth L: Nej.

• #39   24. aug 2011 vfr ser gammel ud.....kan du gå ud og vaske din mund med sæbe...lol
    hvis du er studerende så ville jeg gå efter sv650 over en 1000 da den æder bagdæk og kædekit, det er omkostningerne ved ejerskab fremfor omkostninger ved anskaffelse der kommer til at betyde noget

• #40   24. aug 2011 Og det er umiddelbart også den jeg kigger mest efter (:

Kommentér på:
Ninja 250

Annonce