Bremser til VL800 Volusia er svampet Bremser til VL800 Volusia er svampet
Hejsa folkens
Min gamle mor har en 04 Volusia, og forbremsen er helt modbydeligt svampet
Det føltes ikke som den reagere overhovedet før man trykker VIRKELIG hårdt det har været sådan siden hun fik den, og selv efter at ha skiftet både væske, skive og klodser, er resultatet det samme
Derfor blev hun anbefalet at skifte til armeret slange, men der kom så en anden og sagde det maks ville gi 5-10% og slet ikke nok til det svampet ville forsvinde, men at hun skulle ofre pengene på Galfer Wavedisc og klodser. De kan så ikke fås til den model som den eneste i verden nærmest
Jeg tænker så.. hvad med EBC ? De laver okey bremser til bilen, men er de noget værd til MC ? i så fald, hvilken type skive og klods ville i vælge ?
Evt andre mærker der har en enorm bremseeffekt forhold til de org fesne skiver ?
Håber der kommer lidt på banen så vi kan få fikset de bremser
feb 2006
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 12 Svar: 572
Har et par kammerater der har prøvet noget lignende på maraudere
sep 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 95 Svar: 1.190
Lars H C : Den org skive er bare frarådt af rigtig mange mennesker :S men sintermetal klodserne var også lige min første indskydelse mht klodser.. skiven ved jeg så ikke hvad man skal kigge på af mærke og model
feb 2006
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 12 Svar: 572
Har lige skiftet på min XV1900 og det er meget bedre selvom de originale klodser kun havde 12000 km bag sig
nov 2008
Følger: 30 Følgere: 18 MC-er: 6 Emner: 55 Svar: 1.352
sep 2006
Jeg bestiller sgu de SBS til hende! Takker folkens!
maj 2005
Følger: 38 Følgere: 103 MC-er: 1 Emner: 39 Svar: 2.395
Så kan du altid sætte en flyende Skive på hvis det er du vil have det sidste. Men prøv det andet først
nov 2008
Følger: 30 Følgere: 18 MC-er: 6 Emner: 55 Svar: 1.352
OK. Jeg troede bare du mente svampet som i svampet og ikke at der skulle leveres meget tryk for at få god bremseeffekt.
Har aldrig hørt, at der skulle være et generelt problem med bremserne på M/VL 800, men jeg har heller ikke spurgt mange forhandlere.
køb du bare en wave disc og nogle andre klodser, så løser det sig.
sep 2006
Bremser til VL800 Volusia er svampet