SV650 drypper fra overløb SV650 drypper fra overløb
Hej folkens.
Søger lige assistance.
Min kollega kom netop ind og fortalte han så min MC står og drypper benzin fra overløbs slangen.
Den står parkeret i solen og tanken er derfor meget varm.
Min idé:
Den er netop blevet fyldt med benzin, står parkeret skråt nedad.
- Jeg mistænker en anden gruppe kollegaer for at have været oppe og sidde/rykke lidt rundt på den inden min kollega var forbi.
Da jeg selv ryster den lidt fra side til side, begynder den kort efter igen at dryppe benzin.
Kender i noget til samme problem, eller skal jeg lige have det nærmere undersøgt?
(Kigger den selvfølgelig efter i eftermiddag, må jeg kører tidligt hjem fra arbejde med barnets første sygedag.)
Maskinen er en Suzuki SV650s fra 2004.
apr 2008
Følger: 8 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 175 Svar: 707
jun 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 1 Svar: 3
I sær når det kommer fra overløbs slangen..
okt 2013
Følger: 2 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 12 Svar: 1.295
aug 2011
Følger: 23 Følgere: 22 MC-er: 4 Emner: 14 Svar: 478
aug 2011
Følger: 6 Følgere: 10 MC-er: 5 Emner: 12 Svar: 1.323
Dernæst går du over til kaffemaskinen og trækker en kop varm negersved og nyder du snart har fri, samtidig med du kontrollerer på YR.NO om du evt skal køre lidt tidligere, så du kan tage en omvej og samtidig undgå at blive ramt af det bebudede regnvejr i eftermiddag.
Allersidst husker du at du næste gang og for fremtiden vænner dig til ikke at fylde tanken til kanten, medmindre du er på vej ud på en længere tur.
Kort sagt no worries - slanger og pakninger tager ikke skade af en enkelt gang at være væddet af benzin.
jun 2008
..og tak for dagens indslag.
okt 2013
Følger: 2 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 12 Svar: 1.295
Jeg fik fyldt for meget i og den var ikke ude og køre de næste 3-4 dage pga rigtigt skidt vejr. Den blev ved med at dryppe lidt så jeg belsuttede lige at lette på dækslet og suge 100ml op af tanken. Da jeg så skulle dækslet på igen kunne det ikke lade sig gøre da gummipakningen var blevet for stor. Et par timer på bordet og den passede igen - men det havde været ret træls at skulle vente på langt fra hjemmet!?
jun 2008
Maskinen starter dog fint. Benzinen står ikke helt oppe i låget, men i det den står og skråner (på sidestøttefod) kan det være nemmere at få det til at skvulpe rundt. Det kommer bag på mange at den skal en smule langt ned før foden får fat i jorden.
SV650 drypper fra overløb