779 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

tyk og grå bremse væske ? tyk og grå bremse væske ?

hej .

jeg har en ældre gas gas trial bike og var ude og pryle den lidt igår men så idag da jeg kom ud i værkstedet idag lagde der noget under den på gulvet . først troede jeg det var gear olie . men der ser ud til at komme fra bremse pumpen .

men spørgsmålet er : kan bremse væske blive helt grå og have konsistens som creme fraiche

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tyk og grå bremse væske ?
  • #1   1. maj 2012 Det skal være relativt gennemsigtigt, og ja, jeg har set noget der så ulækkert ud.
    Men mangler der væske i beholderen da?

• #2   1. maj 2012 der mangler ikke væske og der ser også fint ud det der er ..

• #3   1. maj 2012 Det kan godt have den konsistens som du beskriver, men luk beholderen op og kig hvordan det ser ud..

• #4   1. maj 2012 Hej.
    Der er med stor sandsynlighed tale om olie blandet med vand.
    Jo mere vand der kommer i olien jo tykkere bliver den. Er det bremsevæske, så er kogepunktet faldet drastisk.
    Er det hydrolik-olie fra affjedring, så er det stor dæmpning i begyndelsen og så mindre og mindre som det bliver varmt.
    Er det motor/geal olie, så mangler der smøring.
    Så fortsæt "jagten" på hvor det stammer fra.

• #5   1. maj 2012 Hvad mener du lige med "bremsepumpen" på sådan en gasgas?
    Er det ved grebet eller kaliberen?
    og hvor meget snakker vi om? dråber eller en "pøl".
    Hvis væsken i beholderen ved grebet ser ok ud er det sikkert ok men som udgangs punkt bør det skiftets hvert andet år og spildet er så højst sandsynligt af anden oprindelse..

• #6   1. maj 2012 så er fjlen fundet det var pakningen i min vand pumpen der var gået så den blandede gear olien og vand sammen og efter der var kommet nok vand i gearkassen kom det ud af overløbs slangen i en klam blanding smiley

Kommentér på:
tyk og grå bremse væske ?

Annonce