743 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Ideer til lakering Ideer til lakering

Hey alle
Skal have min szr omlakeret, og har tænkt på at få den malet i samme grå farve som F800s findes i. og med en blank sort eller orange stribe på langs med cyklen, (~8cm tyk, og lidt forskudt, fra tankdækslet)
Men kan ikke blive enig med mig selv om denne stribe mest vil passe til en nacked bike og ikke en "racer"..
Og for den sags skyld om cyklen bliver for "kedelig" i grå..
Så hvis i har andre forslag til farver der ville spille godt sammen, stafferinger m.m. så er jeg åben for forslag til lidt inspiration.

Lige et link til farven (link fjernet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ideer til lakering
  • #1   21. jan 2009 Grå er bestemt ikke nogen kedelig farve!!! :o)

Det med striben forskudt fra center er jeg personligt ikke så meget til men ellers lyder det da meget cool?! Ellers kan jeg kun anbefale dig at sætte dig ned ved siden af cyklen og så finde "linier" som evt. stafferinger kan flugte med.

Og så er tape din ven! Held og lykke med det...

• #2   21. jan 2009 2 timer gik der smiley tak for svaret.. ja, men "problemet" med szr'en er jo at den har et helt specielt kåbe dessign, hvilket gør at stafferinger ikke er lige er til at finde på..

Men tror nu også jeg vil holde mig ved den grå farve, kommer til at passe godt til min lilla hyperpro styrdæmper og bagfjeder..

• #3   21. jan 2009 ja jeg mener nok den vil blive lidt som du selv skriver for "kedelig" i grå men det er jo svært at sige det er jo op til en selv , personligt så er jeg vild med noget man ikke ser mange har smiley

• #4   21. jan 2009 Har ikke set nogle med den farve kombination, altså grå med sort stribe.. men dog ikke en "vild" farve kombination

• #5   21. jan 2009 Har også overvejet at male min bagsvinger mat sort, hvad siger i til det? og noget bestemt maling man skal bruge der?

• #6   22. jan 2009 nej det kan nu også være det vil se fedt nok ud , med det var nu også hvis du valgte kun grå uden en stribe, men hvad så hvis begsvinger skal være mat skal striben så ikke også være mat og den grå blank gad vide hvordan det vil se ud

• #7   22. jan 2009 Må lige tænke lidt over det smiley

Kommentér på:
Ideer til lakering

Annonce