1.444 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Hvad koster CBR600 RR 6000 km service? Hvad koster CBR600 RR 6000 km service?

Hej alle folkens,

Er der nogen der har erfaring med et godt værksted i Københavns-området og ved lidt om hvad et service til en CBR 600 RR årg. 2006 koster?

Er lige ved at købe en, men den står foran service, så vil gerne lige have en fornemmelse af, hvad jeg skal lægge oveni købsprisen for at få den køreklar.

/Jesper

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad koster CBR600 RR 6000 km service?
  • #1   3. apr 2011 Jeg går ud fra at du bare vil ha' stemplet din servicebog for 6000 km service på en CBR600RR6 er et tjek-service (intet skal som udgangspunkt skiftes) med et norm-timetal på 0,7. De fleste danske værksteder vil dog nok alligevel skifte olie+filter, selvom det ikke er stringent påkrævet og tage 1-2 værkstedstimer for det. Så prisen vil nok ligge på 8-1200,- mere end det bør du ikke give...

• #2   3. apr 2011 2 timer ,filter og olie bliver nok lidt mere end 800 kr ..........
    tror nærmere det kommer tæt på 2000kr

• #3   3. apr 2011 I så fald har man givet 800,- for meget - Jeg fik det lavet på et tysk værksted - 1 time (olie+filter ikke skiftet) pris 350,-

• #4   3. apr 2011 Jeg kan tilføje, at jeg fik et tilbud fra et dansk aut. Honda værksted på 1½ time - Specifikt nævnt, at jeg ikke ville ha' skiftet olie+filter (da jeg gør det selv), men da jeg alligevel skulle til D. blev det gjort der...

• #5   3. apr 2011 1½ time, og så skal der ikke skiftes noget???

Hva faen, nogen skal jo også betale deres frokostpause ;o)

• #6   3. apr 2011 Som sagt, 6000 km service på en RR6 er et tjekservice, og kun noget man får foretaget, hvis man enten er total-servicemongol eller vil ha' et stempel i servicebogen, det der skal tjekkes tager vel 20-30 min....

• #7   3. apr 2011 Ok, tusind tak for svarene.

Nogle forslag til værksteder i Københavns-området?

• #8   3. apr 2011 Lige en lille men vigtig tilføjelse, spørg sælger om han løbende har vedligeholdt den (må man jo håbe og antaget i ovenstående), for ellers kan der være andre ting som f.eks bremse-/kølervæske/gaffelolie mv., der står foran udskiftning (for længe længe siden), og kan du ikke selv gøre det og lader værkstedet om det, kan det blive noget af en udskrivning i forhold til et std. 6000km service, hvis formål ofte primært er et stempel i servicehæftet. Desværre ingen specifikke anbefalinger til værksteder herfra...

• #9   4. apr 2011 Stevens MC shop ved englandsvej skulle være ganske kompetente..

• #10   4. apr 2011 er der fuld service på cyklen ???

• #11   4. apr 2011 Ok, tror jeg vil prøve Stevens. Det er heller ikke så langt væk smiley

Tak for Jeres bekymring mht cyklens stand smiley Den er serviceret hvert år med olie og filter og den fik sit 1000 km service samme år som den blev købt (2007).

Kommentér på:
Hvad koster CBR600 RR 6000 km service?

Annonce