2.061 visninger
|
Oprettet:
Suzuki GSX 1100F 1995 kobling {{forumTopicSubject}}
Manden har selv skiftet kobling, glemte at dypppe pladerne i olie, samlet uden moment, den rigtige olie, den har nu kørt 300-500 km, men den kryber når han holder i 1ste gear!
En anden makker skiller koblingen ad og finder ingen fejl, men anbefaler man laver akslen der går fra sneglen længere, den bliver senere forlænget med ca 3 mm, men det hjælper ikke!
Nu er jeg blevet bedt om at skille det ad, men har ikke rigtigt nogen formodning om hvad det kan være, og ser således ikke noget formål med at skille den igen, for 3 gang!
Nogen der har tips eller andet til sagen?
Manual søges også, helst Haynes!
maj 2009
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 346
Hvad med koblingsskålene, er de fulde af hakker/slidespor.
mar 2009
Følger: 69 Følgere: 375 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.686
Hvor sidder slavecylinderen henne på den model?
maj 2009
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 346
http://www.mrcycles.com/fiche_section_detail.asp?section=96894&category=Motorcycles&make=SUZUKI&year=1988&fveh=2169
mar 2009
Følger: 69 Følgere: 375 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.686
Den har max gået 300 km siger han!
Vi må prøve det med slaven og se om den kan luftes dernede!
nov 2006
Følger: 4 Følgere: 5 Emner: 73 Svar: 116
Jeg har en tegning som i kan få..
Suzuki GSX 1100F 1995 kobling