{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
674 visninger | Oprettet:

Slave cylinder til GSX 1100F (GV72B) {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har fået fornøjelsen af at skrue lidt i sådan en maskine, men koblingen er håbløs, og piv utæt nede ved slave cylinderen, min første tanke var det nok kunne klares med et rep kit, men selve cylinderen ser heller ikke alt for god ud, der er tydelige mærker.

Spørgsmålet er, passer slave cylinderen fra andre Suzuki modeller på en GSX 1100F, eller er den speciel til netop den model ?

Jeg har været på ebay, uden alt for meget held, selv google svigter mig lige pt.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slave cylinder til GSX 1100F (GV72B)
  • #1   6. aug 2014 Rodede med sådan en for et par år siden, det viste sig at der ud over problemet med koblingen også var nogen bolte uden gevind i motorblokken, så når man aktiverede koblingen, så gav hele blokken sig, det fandt jeg bare ikke ud af, kunden var lidt utilfreds med det, men bremsemaster og slave blev renoveret som aftalt, de var også døde begge 2, jeg troede det var et udluftningsproblem og sagde han kunne køre til en autoriseret og prøve. De fik det heller ikke til at virke.
    Ejeren og ham der havde ødelagt boltene fandt selv ud af det og fik det hele skilt og lavet nyt gevind, så kom det til at virke.

• #2   7. aug 2014 Hej Allan.

Tak for svaret, det må siges at være noget af en omgang med den du havde fat i der, så slem er denne heldigvis ikke - men den bærer dog præg af at ikke være passet særligt godt.

Det er lykkes mig at finde en komplet slave cylinder på ebay, det er dog nok en god ide at nappe et repkit med til masteren i samme omgang. smiley

• #3   7. aug 2014 Nemlig! Vi fandt også en brugt bremsemaster der så blev reppet.

Kommentér på:
Slave cylinder til GSX 1100F (GV72B)

Annonce