1.694 visninger
|
Oprettet:
dele fra kina {{forumTopicSubject}}
Hej. jeg mangler nogen bremseskiver til en gsxr 1000 fra 03-04 og fandt et firma på ebay, der sælger nye waveskiver fra kina til 180 pund. er der nogen der har erfaring med disse? og hvad med told, moms og forsendelse? håber der nogen der kan hjælpe.
Mvh Thomas.
jan 2006
Følger: 23 Følgere: 22 MC-er: 3 Emner: 28 Svar: 280
maj 2006
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 4 Emner: 6 Svar: 293
sep 2008
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 10 Svar: 31
Her kan du se hvad det koster at købe fra udlandet.
dec 2008
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 7
mar 2006
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 6 Emner: 54 Svar: 542
billige og fine. Har dog ikke prøvet dem af endnu. Men på siden ser det ud som om kunderne er tilfredse
sep 2005
Følger: 9 Følgere: 12 Emner: 11 Svar: 233
Jeg kører selv med skiver derfra og inden jeg købte talte jeg med folk på div. forums, og Googlede en del. Der var ingen der havde noget dårligt at sige. Kun godt blev nævnt. Min erfaring, nu hvor jeg har kørt med dem, er at de er markant bedre de originale Yamaha bremseskiver der sad på min cykel.
Peter Roberts, der driver det lille firma der laver skiverne, er ualmindelig sympatisk og hjælpsom.
Bemærk at ovennævnte skiver af udseende minder en del om de Kagizume skiver der jævnligt nævnes i indlæg her på forumet (og som måske er dem du selv har fundet), men de har intet til fælles med dem. Der kan findes mange folk der har negative erfaringer med Kagizume skiver (og retfærdighedvis sagt også dem der er tilfredse med dem ) men personligt ville jeg ikke tage chancen.
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
Bruger man 5 minutter på google Kagizume, finder man ud af at "mange der er utilfredse" faktisk kun er EN "test" hvor en mand smed dem på sin TZR250 og bremsede dem skæve - uden at nævne ret mange faktorer omkring "testen", og så EN utilfreds TL1000 ejer som bare siger hans er skæve og ikke andet. De samme to tilfælde går igen i stort set alle forums hvor der kommer hits frem på de skiver. :o)
Det er vist ikke et særligt godt statistisk grundlag, men hvad sker der dog den dag en eller anden beslutter sig for at ødelægge et sæt Blackshadow skiver med vilje og spamme diverse forums med sin oplevelse?
Er de så lige så ringe eller bedre end Kagizume og alle de andre?
Der er altid eksempler på produktionsfejl - uanset om det kommer fra UK, USA, Kina, Tyskland, Italien eller Japan... :o)
Det er dog rart at se priserne blive presset på gode skiver, så om der står Galfer, Braking, Kagizume, Blackshadow, pLingpLong eller whatever på dem, kunne ikke være mere ligegyldigt.
Folk vælger jo selv hvad de vil købe.
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.405
det er heller ikke altid af det gode, at priserne på kvalitets varer bliver presset, det tvinger jo desværre dem til at lave tingene billigere=dårligere.
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
jun 2010
Følger: 3 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 187
Motomaster var et af de firmaer der lavede skiver med helt ens trædeflade i alle positioner, samt lavet hullerne således at de aldrig er helt dækket af klodserne, dette sikre at vand ikke under opvarmning skaber statisk damtryk, som kan "trænge" ud imellem klodserne og skiven.
Det er der ikke mange af de andre der kan prale af, men man bestemmer jo selv hvor mange eller rettere hvor lidt man tør satse, på sin trods alt vigtigste sikkerhedsanordning..... Ku forstå man overvejede det på en gammel model fra 1970-80érne men ikke på en nyere sportscykel...
Der er tilbud på restlageret af Motormaster skiver
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.405
dele fra kina