{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
618 visninger | Oprettet:

Hjælp til kædekit+speedohealer Aalborg {{forumTopicSubject}}

Hey

Jeg har bestilt et supersprox kædekit med +3tænder til min cykel og en speedohealer der skal korrigere for gearingen. Men jeg er flyttet i rækkehus uden noget rigtigt sted eller værktøjet til at lave det med...

Er der en i Aalborg-området der har erfaring med installation af speedohealere samt erfaring i skift af kædekit/korte kæden op osv. som vil hjælpe mig en eftermiddag imod en hyggelig snak og en frokostpizza eller sådan noget? Så vil jeg gerne have skiftet kittet nemlig...

På forhånd tak
Jacob, Vestbjerg.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til kædekit+speedohealer Aalborg
  • #1   16. aug 2010 Jeg kan godt hjælpe, men har desværre ikke pladsen eller værktøjet til... Bor i en lejlighed...

    Men finder du stedet og værktøjet kam jeg godt give en hånd...

    / Bülow...


  • #2   16. aug 2010 Hvis vejret er til det kan vi godt lave det foran hvor jeg bor... Så længe tager operationen vel heller ikke... Går dethelt galt kan jeg tømme skuret og så må vi være derinde...

    Jeg har baghjulsstander så vi kan få enden op at hænge frit og jeg har diverse værktøj som topnøglesæt, gaffelnøgler osv. Jeg mangler dog kædeværktøjet til at springe kæden med samt nitte den nye sammen med. Er det noget du har?

    Eller evt nogle af jer andre der har kædeværktøj vi kan låne et par timer?

    Har du prøvet at montere speedohealer før? Men jeg kan altid bruge en venlig hjælpende hånd så det vil da være fint hvis du har tid/lyst når jeg får delene med posten...


  • #3   17. aug 2010 Har lige youtube´t montering af speedohealer smiley Det er da til at finde ud af hehe... Plug n´play så det vil noget...

    Så mangler vi bare en venlig sjæl der vil låne os kædeværktøjet...?!


  • #4   17. aug 2010 Jeg har så lige fået at vide supersprox har 7-8 ugers levering på det kit jeg har bestil - så jeg har altså annulleret ordren smiley

    Ellers tak for hjælpen Bülow...


  • #6   17. aug 2010 Jeg kan også godt overtales til at låne mit lille værksted ud billigt smiley

  • #7   17. aug 2010 Jeg skal lige have undersøgt imorgen om løsningen med 14/40 kan leveres... Det svarer til 2,66 tænder så det passer mig egentlig meget godt nu jeg var i tvivl om jeg skulle tage +2 eller +3 bagpå hehe... Men det finder jeg lige ud af...

  • #8   17. aug 2010 Hellere en ekstra end en for lidt smiley Hvor tit har du alligevel brug for topfarten?

  • #9   17. aug 2010 Også derfor jeg havde bestilt +3 bagpå, men det kan jo ikke leveres før om 2 mdr... Så ved ikke om jeg skal vente til næste sæson så jeg kan gå og pusle med det over vinteren og glæde mig til en frisk cykel til sæsonstart eller om jeg skal vælge 14 tænder foran og 40 bagpå og få det på med det samme... Vil på en måde hellere have 43 tænder bagpå hehe...

  • #11   17. aug 2010 been there smiley

Kommentér på:
Hjælp til kædekit+speedohealer Aalborg

Annonce