1.116 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

udstødnings problemer. forskel. udstødnings problemer. forskel.

jeg har sat et to i to system på min Ural.

dene ene udstødning lyder markant mindre dæmpet end den anden. ligesom den knalder mere. metallisk lyd. mens den anden er blød i lyden. begge udstødninger er helt nye.

har overvejet om det kunne være en stempelring, men der er ingen raslen fra de pågældende cylinder. trækker fint på hver enkelt cylinder og der er fin kompression på begge.

overvejer om det er selve dæmpningen i lyddæmperen på den ene af dem der er for dårligt udført. så løsningen er evt at bytte udstødningerne for at se om lyden ændrer sig til den anden potte. i så fald det er det. har jeg hørt man kan bruge grydesvampe. det er dem af krøllet stålud folk har brugt går jeg ud fra, ikke rens-let udgaven...?

er der andre ting jeg kan have glemt i forbindelse med udstødningerne. som sagt tror jeg ikke problemet er ved hverken tænding eller cylinder da den går fint på begge cylindre..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  udstødnings problemer. forskel.
  • #1   6. maj 2010 den kan være utæt ved samling mellem forrør og potte, det vil give en metallisk bankende lyd, men det vil også være nemt at høre at lyden komme fra samlingen vil jeg mene.

• #2   6. maj 2010 ja. Det er nemlig sådan en metallisk bankende lyd. Og kun når den får noget gas og der er noget pres i potten... Men jeg vil lige se det efter for lækager og så prøve at bytte rundt på dem for at udelukke det er i motoren.

• #3   6. maj 2010 hvis sådan en lækage er tæt nok på motoren kan det lyde akkurat som en ventil der tikker faktisk.

Kommentér på:
udstødnings problemer. forskel.

Annonce