Chokeren sidder fast - GSX750f Chokeren sidder fast - GSX750f
Hej
For små tre uger siden købte jeg min første motorcykel, en GSX750f 07. Jeg har siden da haft den startet et par enkelte gange, ingen kørsel dog, da jeg endnu mangler mit MC-kort
De gange hvor jeg har haft den startet, så har jeg oplevet at chokeren har siddet ufatteligt stramt. Det er nærmest som om, at enten giver man den fuld choker, eller intet overhovedet. Den sidder så stramt at man ikke vælger noget i mellem, for man skal trække til.
Her til morgen skulle mine feriehjemvendte forældre så lige høre min MC, og gav den så fuld choker inden start.
Nu vil den ikke tage chokeren af Den ligger altså omkring 4000 rpm. Selve choker skyderen er meget løs, men jeg kan mærke at noget ikke følger med
Jeg håber at I kan hjælpe mig - på forhånd tak!
P.S. Jeg skal nok få oprettet MC'en, så snart at jeg får kortet!
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 271
Hvordan finder man ud af hvilken cykel der passer til ens behovnår man endnu ikke har kortet? En GSXF'er ville i hvert fald ikke passe til mine forventninger til en MC.
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 184 Svar: 4.928
Det lyder som kablet, som lars siger!! ELLER som på min, der sidder en "skyder" bag på karburatorerne, som chokerkablet trækker i, det er 4 stempler, ogde kan godt sættesig, WD40, hjælper dem i gang igen...
Ellers får du lige mit nummer, så må du ringe når du ligger ude ved den!!
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.408
apr 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 3
Efter at have afmonteret tanken og givet skyderen/skinnen til karburatoren noget kontaktrens/olie, så glider den bedre. Jeg har dog hørt fra andre at den stadig går stramt i forhold til mange andre cykler, men så længe at den bare ikke irreterer mig, som den gjorde i morges
Desuden så jeg at jeg uden at have afmonteret hverken kåben eller tanken kan justere direkte på skyderen ved karburatoren - så hvis det sker igen, så er jeg lidt bedre forberedt!
Tak for hjælpen!
Chokeren sidder fast - GSX750f