{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.163 visninger | Oprettet:

problemer med tomgang? {{forumTopicSubject}}

Hej kære mc-entusiaster.

jeg er stødt på et problem med en gammel gs 500 fra 91. den starter godt, og kan sagtens stå i tomgang når den er kold. men kører man en tur på den, og den bliver lidt varm, så dør den så snart den ikke får gas (koblingen er trukket.) jeg har forsøgt at stille tomgangsskruen op, men det resulterer bare i at den ikke vil slippe gassen når man slipper gashåndtaget, og den står og kører med ca. 4000 omdrejninger. jeg tænkte den kunne være chokeren som måske sidder fast, så den får choker hele tiden, så af med tanken og tjekke, men det er som det skal være. hvad hulan kan der så være i vejen? håber på noget hjælp, og undskyld det lange indlæg smiley

vh martin smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  problemer med tomgang?
  • #2   22. maj 2010 Hej,
    har været udsat for det samme, det var ventilerne der skulle justeres (de stod for stramme)
    mvh Palle

• #4   22. maj 2010 Hej.

Hvis du ser langsomt dalende tomgang, så vil jeg normalt side ringe kompresion eller "falsk luft" utæt indsugning. Men er det som du beskriver at der er meget høj tomgang eller ingen, så tænker jeg om du hat kikket på nålene i kaburatorerne. Dette naturligvis under forudsætning af at du allerede har kikket efter andre mekaniske fejl som kabler og andre mekaniske forbindelser.

• Lennart J
    Lennart J Tilmeldt:
    aug 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #6   15. aug 2014 Nogen der fandt problemet med dette, jeg oplever noget ligende det samme med min gs 425´er ? ryger og skyder også på den ene cyl.

Kommentér på:
problemer med tomgang?

Annonce