2.592 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

mille m
mille m
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

Choker sidder fast Choker sidder fast

Hej,

Jeg har en suzuki GSX 750 R fra 95.
Chokeren har sat si fast. Pinden bevæger sig ikke frem og tilbage som den skal i den ende hvor kaburatoren sidder. Den står nu med fuld choker, kan ikke trykke den ikke.
Jeg har sprøjtet løs med WD40.
Mit spørgsmål lyder på om jeg må banke forsiktigt på "pinden" men en hammer..?
Eller hvad gør jeg??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Choker sidder fast
  • #1   18. mar 2013 Jeg ville nok vælge at afmontere choker kablet og diverse, og se om kablet køre frit inde i ydrekablet. før jeg ville banke på pinden.

• mille m
    mille m Tilmeldt:
    jul 2010

#2   18. mar 2013 Jeg ved godt at det bedste ville være at skille den ad og smøre ved spjældet osv og sætte et nyt kabel. MEN den står et dårligt sted, så ville helst undgår at skille den for meget ad

• #3   18. mar 2013 ja det er træls hvis der ikke er ordenlig plads, men hvis du har smurt med masser af wd40 og det ikke virker, så lyder det som om at der måske sider noget i vejen smiley

• mille m
    mille m Tilmeldt:
    jul 2010

#5   18. mar 2013 Ja. jeg risikere, at lave et MEGET større problem ud af det hvis jeg ødelægger noget. Jeg kan forstå på det at kablerne har det med ruste, så måske en udskiftning imens man er igang. Men det burde ikke ændre det at pinden sidder total fast?

• mille m
    mille m Tilmeldt:
    jul 2010

#6   18. mar 2013 Ellers må jeg få mc'en fragtet til et godt værsked på amger, hvor jeg kan rode ordentligt med det. Nogen der kender nogen der fragter mc'er?? Skal fra nærum?

• #7   18. mar 2013 Ring til Lasse (link fjernet) og hør om han kan klare det for lidt mønt( han kommer fra virum )

• #8   18. mar 2013 Hej
    Jamen du skal jo finde ud af om det er kablet der holder den, er det tilfældet er det da bare at pille det kabel af. Står den stadig fast efter du har pillet det af, er det jo sikkert indeni den er gal.

Hvordan kan den stå fast med fuld choker, har du stillet den hen med choker trukket.

• #9   18. mar 2013 nok bare et kabel hvor wirerne er sprunget op eller slidt med tiden....
    ellers se om du kan pille luftfilterkassen af så kan du bedre se problemet smiley

• #10   18. mar 2013 Prøv at skille ad oppe ved kontrakten. Har prøvet det på en gsxr1100 hvor kablet havde sat sig fast oppe i rillen i kontakten. Du skal kun løsne 2 skruer så kan du se det.

• mille m
    mille m Tilmeldt:
    jul 2010

#11   19. mar 2013 Tak for svarene. Det startede egentligt med, at chokeren havde sat sig godt fast, så jeg ikke kunne starte den op da der ikke var choker på. Jeg fik "banket" den ned til fuld choker, Selve choker kontakten ved håndtaget kan jeg sagtens få op og ned, men nede ved chokeren ed kontakten giver den sig slet ikke. Kablet bevæger sig en lille smule.
    Jeg må få kørt den ud et sted hvor jeg kan arbejde med den. Det er nok indeni i den er gal

• #12   19. mar 2013 Hvis du kan bevæge "armen" ved håndtaget og den hænger ved karburatorerne, er det galt oppe ved håndtaget, der kører kablet i plastik

• mille m
    mille m Tilmeldt:
    jul 2010

#13   19. mar 2013 Jeg kan bevæge "armen" ved håndtaget. Men den choker der sidder ved kaburatoren sidder fast. Jeg tror nu mere det er ved gas spjældet der sidder fast...

• #14   19. mar 2013 bare i gang med at skille ad og tjekke kabel, og smører op, det er så dejligt når det er gjort smiley

Kommentér på:
Choker sidder fast

Annonce