{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.205 visninger | Oprettet:

Niels L
Niels L
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7

Alt mulig mand til MC! Help....! {{forumTopicSubject}}

Hej MC Galleri!

Jeg har fået mig en motorcykel i bytte for en bil jeg havde, men der skal laves nogle små ting på den før den kan cruise i det dejlige solskin :o)

Og da jeg ingen forstand har på motorcykler, skulle jeg hører om der var en ildsjæl herinde der havde mod på at klargøre den for mig - eller om der er nogle der har et link til et godt billigt værksted...??

Jeg bor i Kbh, men kan godt tage i en radius af 50km ud fra kbh, da jeg har varevogn at have motorcyklen i... Er der en der er frisk, får man selvfølgelig noget for sit arbejde.

Det er en 200 kubik, næsten helt ny, lille racer maskine :o)

Tak!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alt mulig mand til MC! Help....!
  • #1   29. apr 2009 hvilken slags. og hvad skal der laves ??

• Niels L
    Niels L Tilmeldt:
    okt 2007

#2   29. apr 2009 Det er et eller andet ukendt china mærke, der er ikke så mange af dem i dk endnu..

Der skal kigges ledninger igennem, fordi batteriet er brændt af, også skal der kigges på karburatoren, da det lader til at benzinen bare går direkte igennem fra tanken af - så fylder man på, så ryger det lige igennem, hvorfor ved jeg ikke... Det er vist det hele, havde den tændt igår, og kørte 3-4 km på den, men så blev den pludselig meget meget utæt, også fossede det ud med benzin....

• #3   29. apr 2009 det med benzen lyder som en svømmer der sidder fast

• Niels L
    Niels L Tilmeldt:
    okt 2007

#4   29. apr 2009 Jeg har ingen anelse om hvad det er.... Jeg har kigget ned i karburatoren, og prøvet at lukke nogle huller osv, men da jeg gjorde det, så fossede benzinen bare ud af luftfilteret istedet...

Hvad gør jeg?

• #5   29. apr 2009 køb en ordentlig motorcykel.. HEHE

• Niels L
    Niels L Tilmeldt:
    okt 2007

#6   29. apr 2009 Jeppe O: Hahahahhaa, tak for et snotdumt indlæg, fuck dog af, hvis du ik har noget konstruktivt at sige... Bondekarl mann..

• #7   29. apr 2009 Niels L: Snak ordentlig til folk herinde, hvis du vil ha hjælp!!

Du skriver: Hva gør jeg??

Og som Jeppe O siger, så køb da en ordentlig cykel hvis du har ikke har forstand på at lave noget på den overhovedet, så er det lige modigt nok gjort synes jeg ..

Held og Lykke med den .

• #8   29. apr 2009 Så så snak ordentligt til hinanden....

Jeppe --> Find en anden tråd
    Niels --> Virkede motorcykellen da du prøvekørte den?
    Ninja--> Ja modigt nok, men lad os hjælpe manden

Virkede motorcyklen da du prøvede den? Gik den i stykker bagefter? Endnu bedre, hvad er det for en MC, og hvor bor du henne?

• #9   29. apr 2009 Giv karburatoren et ordenligt gok med bagenden af en skruetrækker, så skulle den være fikset...

• Niels L
    Niels L Tilmeldt:
    okt 2007

#10   30. apr 2009 Hvis han havde afbrudt mig i en samtale ude i virkeligheden, så havde jeg snakket til ham på samme måde - for det der er direkte barnligt og meningsløst... Hvis man læser tråden kan man tydeligt se at jeg har indgået en bytte handel for en bil jeg havde tilovers, så om det var en motorcykel der virkede eller ikke gjorde, så kunne det blive en hobby jeg kunne fikse lidt på engang imellem - og havde håbet man kunne finde hjælp herinde, istedet for stupide indlæg og folk der absolut skal beskytte dem der indlægger dem...

PartyPhreak: Tak fordi du er normal ;o)
    Ja, som sagt kunne jeg kører 3-4 km på den, men den var lidt utæt da jeg kørte, og det blev så meget værre efter jeg havde kørt den korte tur.. Det er en der hedde KC119, tror jeg nok, jeg har ikke rigtig nogle specifikationer på den, andet end det er en 200cc.. Jeg bor i Vanløse, så du er velkommen til at kigge forbi, jeg har lukket gård osv til at bygge den i - så gir jeg en øl eller 14...

Thore J: Hvordan skulle det hjælpe hvis den er utæt??

• Niels L
    Niels L Tilmeldt:
    okt 2007

#11   30. apr 2009 Ellers hvis der er nogle der kender til et godt værksted i kbh eller omegn, tager jeg gerne imod links e.lign..

• #12   30. apr 2009 Niels --> Selvtak smiley Det kunne evt lyde som om at svømmeren har sat sig fast, og derved ikke lukker for benzinen som den skal.

Prøv evt at spørge inde på www.kinojserklubben.dk de er ret flinke, og ved en masse om kina-masknerne. Upload evt et billede af maskinen, så ved de hvad for en motor der sider i den.

• #13   30. apr 2009 Det hjælper fordi at svømmeren nok har sat sig fast, som der er en del som har været inde på! Tro mig.. prøv det

• Niels L
    Niels L Tilmeldt:
    okt 2007

#14   1. maj 2009 Hej igen,

Jeg har snakket med en af mine gode mekaniker venner, og han nævner også det der i siger med svømmeren... Men hvad gør jeg hvis den er utæt, hvor kan jeg så evt. købe en nye svømmer eller karburator??

Tak for jeres råd ;o)

• #15   1. maj 2009 Hej

Svømmeren er sikkert ikke utæt men hænger blot, derved lukker den ikke tæt, gok den en på hatten af svømmerhuset, altså i bunden af karburatoren.

• #16   1. maj 2009 Køber du en karburator til den, ofre du langt mere end den er værd. Sad but true.
    Er det noget alá denne, bare med 200ccm:
    www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=21783

Kinojserklubben er nok det bedste bud. Der findes utrolig mange uetableret kineser-MC'er, af typen der bliver solgt på kræmmermarked, havecentre mv. Det er ikke dem alle der kan indregistreres, og reservedel er svært at få til dem.
    Men held og lykke med det. Du kan splitte den ad, og lære om hvordan en MC er bygget op.

• Niels L
    Niels L Tilmeldt:
    okt 2007

#17   2. maj 2009 Hej igen...

Jeg skal ned og kigge på det om lidt, også må vi se hvad der sker med motorcyklen..

Jesper: Jeg det er stortset præcis den samme som du har der på billedet, bare med et andet luftfilter.. Er det noget man kan skaffe nogle steder fra?
    Hehehehehe, good one - ja, det er nok også pengene lagt meget godt ud, hvis man lærer at fikse mc af det, så blir den da i det mindste brugt til noget fornuftigt ;o)

• #18   2. maj 2009 Evt. prøv kinøjserklubben.dk? De ved ofte mere om den slags motorer/cykler end vi lige gør herinde.

Held og lykke

• #19   2. maj 2009 Kan tænkes de her har noget:
    impot.dk/shop.php
    Men ellers er jeg ked af at sige, at det er en af de MC'er som ikke har noget mærke, og er solgt gennem føromtalte sider. Er man meget heldig er det en af dem der er godkendt i EU, men sansynligheden er MEGET lille.
    Får du den i gang, så brug den som legetøj.

Kommentér på:
Alt mulig mand til MC! Help....!

Annonce