{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.119 visninger | Oprettet:

ETU hold jer væk!!! {{forumTopicSubject}}

Nu skal i bare høre.

I dec ringede jeg til ETU hvor jeg fik fat i en mand ved navn Bent Bak.

Han gav cirka pris på både bilforsikring og ulykkesforsikring.

Men vigtigst af alt gav han en pris på 8200 med fuld kasko for min zx7r når den skulle på gaden her til marts / april.

Ringede så til manden idag da jeg gerne skulle have et forsikringsbevis da jeg skal have betalt afgift / plader på.

Så siger han tingene har ændret sig osv osv osv. Så nu skulle jeg give 28000kr.....

Mærkeligt nok sagde han intet om dette da jeg snakkede med ham i dec, hvorefter jeg gav ham samtrykke om at måtte flytte min ulykkes og bilforsikring fra GF til ETU.

Hvilket han gjorde så det passede med 1 marts at ETU overtog dem.

Nu kan jeg så bare få dem flyttet hurtigst mulig tilbage til GF forsikring.

Trode ellers ETU var gode nok, men er sku langt fra det jeg troed...

Lige et lille træls indlæg men synes folk skal vide det inden de bare kaster sig ud i det ved dem.

mvh Tommy K

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ETU hold jer væk!!!
  • #1   17. mar 2008 Du har/havde 14 dages fortrydelsesret, så måske er du heldig at de vil lade dig flytte forsikringerne tilbage til GF med det samme. Jeg har iøvrigt været tæt på at ryge i samme fælde som dig. Jeg var dog heldig at komme ud af ETU inden for de 14 dage...

• #2   17. mar 2008 Priserne stiger jo med tiden.. Du ved inflation mv..
    Meen 20klik er nok lige i overkanten.. =8o)

Træls historie.. Pøj Pøj med det...
    /Rass

• #5   17. mar 2008 Hehe ja og jeg har lige bestilt forsikring inde ved dem så det skal jeg da lige holde øje med

• #6   17. mar 2008 Fik du ikke noget på skrift, da du aftalte med ham?

Jeg har fået alt på skrift fra Thisted Forsikring, de var klart de billigste af dem alle for mit vedkommende. Så nu skifter jeg til dem og spare en masse penge på mine nuværende forsikringer, samt en billig forsikring på min kommende bike...:-)

• #7   17. mar 2008 Jeg har ingen problemer med dem 4200 og de har monteret gps på cyklen så ingen selvrisiko ved tyveri og ingen selvrisiko ved skade har dog abonnement på 1400 om året til vagtcentralen

• #8   17. mar 2008 Tommy har du opgivet alle de rigtige oplysninger ancinitet og skader

• #9   18. mar 2008 Jeg fik også mit tilbud på bilen ved Benk Bak, ETU, han virkede kanon flink og jeg har absolut ikke haft nogen problemer ved dem.. Men du har vel, som der bliver nævnt, fortrydelsesret?

• #10   18. mar 2008 etu ? synes ikk jeg har hørt om det selvskab før

• #11   18. mar 2008 HOLD JER LANGT VÆK - ETU´s repræsenteanter er AMATØRER OG SVINDLERE.

Overskriften er meget grov og jeg håber at blive slæbt i retten for ovenstående, men jeg er faktisk i stand til at bevise det.
    Historien kort. Efter kontakt 2.2.08 til deres sjællandsmand " Rene" som pr tlf oplyste mig priser på alle mine forsikringer - har jeg intet hørt. Intet på skrift som aftalt, rykket pr tlf, mail - og mail direkte til ETU i Rødekro. Er efter min kontakt direkte til Rødekro blevet ringet op af deres mand på Fyn, som efter gennemgang af sagen, mente at jeg havde fået oplyst nogle forkerte lave priser bl.a på min mc - og dette måske var grunden til at jeg ikke havde fået det på tryk - AMATØR. Opgivet forkerte priser - SVINDEL.
    Jeg har efterfølgende hørt om flere der har rigtig mange og alvorligere problemer med ETU, men ønsker ikke at skrive om dem her, da det handler om verserne sager bl.a. om forsikringsdækning. De sager er lige til " Kontant" på TV, og det kommer de vel også.

• #12   18. mar 2008 Jeg havde også kontakt med Bent Bak i december. Han oplyste at ETU i foråret ville ændre deres forsikringsprincipper og derfor anbefalede han mig at kontakte ham igen i april mhp. på de nye (forhøjede) priser.

Så det passer jo fint med din historie. Jeg blev dog "advaret" og valgte derfor ikke at sætte noget i gang.

Et af de nye principper var, at ETU beregner præmien ud fra nyprisen af MC'en og ikke den aktuelle dagsværdi.

• #14   18. mar 2008 Til Mads.
    Nu er mit sprogvalg valgt udfra min oplevelse af ETU´s assurandører.
    De har haft mange muligheder til at rette op på "fejltagelserne" - men jeg hører intet. Send et skriftligt tilbud på de priser jeg fik oplyst pr tlf.
    .
    PS - for en god ordens skyld : Har du tyverirsikring på din mc - husk at der står i dine nye forsikringsbestemmelser at forsikringen er betinget af dette.

• #15   18. mar 2008 har lige snakket med dem de vil jo have gps på en gammel gixer 750 fra 98, de må da havde slugt søm!

• #16   18. mar 2008 Jo fik alt på skrift pånær mc, da vi tog den til den tid sagde han. Fint nok tænkte jeg... hvor naiv...

Orange Wheile.

bare vent, han sagde også at dem der havde billig forsikring nu som var under 25år også ville komme LANGT op....

Bare lidt træls det var 1 marts jeg skiftede til dem

Men har snakket med GF idag og jeg skal tage alle papir med som jeg har på ETU til dem, så fikser de det hele for mig.

Aldrig om jeg skal til sådan et lusket sted igen.

• #17   18. mar 2008 Jamen så det jo godt jeg er på vej mod 35 og ingen problemer har med dem har fået super behandling hele vejen

• #19   18. mar 2008 Kan godt være jer som er over 25 har det fint ved dem, der ville jeg også få den pris cirka som jeg blev lovet i starten.

Men er da noget pis så han siger "vi tager den til den tid, ingen grund til det nu" også har han lavet det helt om til den tid.

Så kunne jeg ligeså godt være blevet i gf og kun køre med ansvar...

Kommentér på:
ETU hold jer væk!!!

Annonce