Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skivebremser.
  • #1   2. feb 2006 Overskriften skulle vist have været bremseskiver, men klokken er jo også mange.

• #2   2. feb 2006 Hmmmm Tja, på min er det ikke det sore problem, så vidt jeg ved=)
    Men ved ikke præcis hvor ofte, mener man kan læse et sted for tykke de mindst skal være.

• #4   2. feb 2006 hmm... er det ikke muligt at sætte de gamle skiver på selvom der er kant.. det er vel kun hvis den skal til syn det giver problemer.. Det er vel ikke et problem hvis skiverne er fine og der kun er lidt kant, så kan de vel godt holde til et sæt klodser mere..??

Eller er det helt ved siden af??

• #5   2. feb 2006 Hudle (Rødovre) : De kan godt holde til et sæt klodser mere med mindre de er under mål, som gerne skulle stå på skiven. Der var vist noget med en mc-betjent der blev dræbt da hans skiver knækkede under en hård opbremsning. Så hvis det var mine ville jeg nok kigge lidt efter målene.

• #6   6. feb 2006 okay tak for det...

Mine skal min. være 5 mm.. og de kan godt gå an... de er må min. mål nu så det skulle ikke være noget problem og der er masser af gods i dem endnu..

Kommentér på:
Skivebremser.

Annonce