500 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

lars o
lars o
Følger: 1 Emner: 24 Svar: 94

er det fed.. er det fed..

jeg har en rs125 og står og er ved at lave den istand og gejle den op. der går en lille kant på fælget rundt langs med fælget. vil det se godt ud hvis jeg poleret det op og fik det givet klarlak at der kom en lille blank kant hele vejen rundt? ska lig siges at fælget er sort

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er det fed..
  • lars o
    lars o Tilmeldt:
    dec 2004

#1   10. mar 2005 ligsesom dem her fælg så bar mine rs istedet men den er samme præcip. den er den blanke kant rundt i fælget jeg vil have

• lars o
    lars o Tilmeldt:
    dec 2004

#2   10. mar 2005 (link fjernet)
    det er linket her

• #3   10. mar 2005 Hej Lars
    Jammen helt sikkert... Det vil da se skide godt ud... men du skal ikke give det klar lak der hvor du polerer. Polerede alu. fælge og eller kanter (alu. i det hele taget), skal ikke lakeres... Ikke hvis det skal være flot, og forblive flot. Ja der er noget arbejde med at holde dem pæne... men sådan er det.
    Hvis dun giver en poleret overflade klarlak, er det min erfaring at:
    1 - det bliver ikke (overhovedet ikke) halvt så godt som hvis de "bare" er polerede.
    2 - Hvis der kommer bare et enkelt stenslag i lakken, er de helt færdige med at se godt ud. Lakken krakelerer, der kommer luft ind under lakken, så kommer der en form for gullig farve i lakken og det begynder at skalde af i flager... og det ser sq ikke godt ud!!!
    3 - Så er det næmmere at gøre det rigtigt fra starten af, også selvom at det kræver lidt mere vedligeholdelse og knofedt... Eller helt lade være, og "bare" ha' malede fælge.

Vh
    Jens

• #4   10. mar 2005 vil blot give jens ret i hvad han skriver....

• #5   10. mar 2005 En af mine bekendte som har en 1000 gixxer har lige fået poleret sine fælge kante.. eneste gode vedligeholdse er vist knofedt... masser af det.

• lars o
    lars o Tilmeldt:
    dec 2004

#6   10. mar 2005 så jeg skal bare slibe malingen af også bagefter polere det op med autosol eller noget lign.

• #7   11. mar 2005 Du skal have en maskine til at polere det op med eller få en proff til det.

• lars o
    lars o Tilmeldt:
    dec 2004

#8   11. mar 2005 hva for en slags maskine. sig navnet!
    kan man bruge en exzentersliber med poler skive på

Kommentér på:
er det fed..

Annonce