843 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Marvic hjul Marvic hjul

Har købt to marvic hjul som jeg gerne skal bruge til mit projekt. De skulle gerne tilpasses en r6 bagsvinger og forgaffel fra 2008. Men jeg mangler jo lige resten som i kan se på billedet. Er der nogle her der kan fortælle mig hvor jeg køber det. Har været på marvic hjemmesiden men blev sku ikke klogere. Brugte en søndag på at lede på nettet. Måske en der har noget liggende jeg kan bruge/ eller har et link til en hjemmeside.
Vh Kim

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Marvic hjul
  • #1   17. aug 2015 Hvad mangler du? Resten du skal bruge er jo de originale dele fra den cykel de er bestilt til, altså bremseskiver, aksler, kædehjul osv.

• #2   17. aug 2015 Det er hvis til en Suzuki har jeg ladet mig fortælle. Manden snakkede om sv 1000

• #3   17. aug 2015 Hvis det er til Suzuki, er der sikkert flere modeller de passer til, måske gsxr 1000, hayabusa osv.
    Jeg har et ekstra sæt hjul med skiver, kædehjul osv. til hayabusa.
    Hvis du vil se om det passer må du gerne kigge forbi.
    Men der er jo et stykke vej, bor nord for Viborg.

• #4   17. aug 2015 Det kunne være fint at se om de passer. Viborg skal jeg til næste fredag. Så kunne jeg jo lige komme forbi med hjulet og se om det fungere sammen. Den chokkobling der sidder på dine. Er det med 6 ruller? Kunne du evt tage et billede af det. Vh Kim

• #5   17. aug 2015 Skal lige siges det er 30 km nord for Viborg.
    Men hvis du har lyst vil det passe fint.
    Ser egentlig ikke ud til at passe hvis det er tandhjulsside på dit billede.

profilbillede
  • #6   18. aug 2015 Du har ikke læst annoncen særlig godt igennem inden køb (jeg kiggede på selvsamme annonce) smiley

Sælger havde købt dem til hans SV1000, men mente at de oprindeligt passede/passer på ZX6R/ZX10R.

Start med at anskaffe dig en skydelærer og mål hulmål til skiver og kædehjul/chockobling, og så skal du formentligt banke lejer ud og havde købt nogle nye der passer til dine aksler, og igang med at dreje nye bøsninger.

Kommentér på:
Marvic hjul

Annonce