Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Honda cb 450 n styr diameter
  • #1   26. feb 2015 Det er 22mm (7/8") så du skal have andre holdere imellem..

• #2   26. feb 2015 Altså så det skal ombygges ved holdere på gaffel broen? Hvad med konsoller osv vil de evt kunne passe ?

• #3   26. feb 2015 Nej du kan ikke sætte 22mm konsoller på 25,4mm styr - det bliver op ad bakke!

• #4   27. feb 2015 Nu er det jo en Honda, og uden at vide noget som helst om den specifikke model, kan jeg bare tale om egene erfaringer!! Jeg kiggede, flere gange endda, med mine helt egen udmærkede øjne, på styret på min VT. Og for at det ikke skal være løgn, så målte jeg det alligevel, bare for at være HELT sikker!! Og jep, der var 1 " - lige indtil jeg ville montere mit nyindkøbte styr, så opdagede jeg at det originale styr var forkrøbet i enderne! Så jeg købte et nyt styr (igen) med bøs til riserne, og har nu et fint nyt 1" styr til salg smiley

• #5   27. feb 2015 Ja okay så det måske lidt overkill at smække et 1" Dyna styr på min cb smiley

• #6   27. feb 2015 Det er da gået ned af bakke for de rød-gule, hvis de nu skal til at køre på choppet CB450'ere...

• #7   28. feb 2015 viser jeg mig i klubben på en honda er jeg da til grin resten af mt liv. det er til et projekt på min skole da jeg er i gang som mc mekanikker der skulle laves en fix ide med noget højt styr så tog et Dyna styr fra mit eget lager for at prøve.

Kommentér på:
Honda cb 450 n styr diameter

Annonce