2.420 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

smoker s
smoker s
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 24

Højglanspolering Højglanspolering

Hejsa..
Sagen er den at mine fælge skal poleres..
-Problemet er at ham der skal gøre det er ved at trække i land.. typisk når det er NU det skal laves smiley
-Så i ver meget behjælpsomme i indlægget med R1 eren lidt længere nede ..

-Vil lige høre om:
i ikke kender nogle tlf numre på nogen der laver sån noget ??
(fx den det sted på sjælland i omtaler i det andet indlæg)

-I har nogen bud på hvad sån noget koster bare ca pris...

Min cykel er en Kawasaki ZX6R/2001... Jeg bor i Aalborg egnen.. så kender i nogen deromkring ville det være fedt.. men ALT kan bruges !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Højglanspolering
  • smoker s
    smoker s Tilmeldt:
    jun 2004

#1   26. nov 2004 P.S - det er hele fælgen.. ikke bare kanten smiley

• #2   26. nov 2004 Hej

Der ligger et firma omkring Horsens, husker ikke hvad det hedder, men de er hurtige, flinke og relativ billig! Det kan også laves til "kaffe-kasse-pris".

Mvh
    Bo

• #3   26. nov 2004 der ligger os et i Næstved, mener det hedder "stjerne-chrom" det polere os...

• #4   26. nov 2004 Ups... troede du var fra sjælland ;o/

• #5   26. nov 2004 Det firma ved horsens..........er det http://www.slipoteam.dk/ du tænker på ??

har hørt om dem fra andre indlæg, med fandt aldrig ud af hvad de skulle have for at polere hele fælgen.
    men vil da gerne vide en pris hvis du finder ud af noget.

• smoker s
    smoker s Tilmeldt:
    jun 2004

#6   26. nov 2004 Har lige snakket med http://www.slipoteam.dk/...

De har ikke tid til at lave det !! - og de vil (som alle andre) ikke give en pris på det fordi det er Vildt dyrt... ??
    -men hvad er dyrt..... pisse irreterende at folk ikke vil sige en ca pris..
    Har slet ingen ide ?? 1 jeg snakkede med som vil lave det siger det koster ca 500 ?? -Andre 3000....

• #7   26. nov 2004 snakkede for to måneder siden med en i bording om samme.... meget flink fyr, og jo det kunne laves.... men nummeret er forsvundet fra mig, men kan ofte findes i den blå..... har en lile annonce i sommetider..... hygge

• #8   26. nov 2004 Bjerringbro fornikling kan hjælpe dig!!!
    Tror det koster ca. 2K +/-
    http://www.bf-fornikling.dk/

• #9   26. nov 2004 Quik Metalsliberiet
    Kirkebyen 7, Kirkeby
    6640 Lunderskov

Tlf.: 75 58 61 18
    Fax: 75 58 66 60
    Prøv ham...

• #10   26. nov 2004 god pointe der, men kan forestille mig at overfladen efter sådan en polering bliver hård og mere resistent, - måske bedre end med lak der kan krakelere?
    - venter selv på svar, har også overvejet det lidt med fælgene, kunne være gejl! Selvom busa fælgene er pæne endnu!

mvh Klaus

• smoker s
    smoker s Tilmeldt:
    jun 2004

#11   29. nov 2004 Har fundet Slagelse Metalsliberi.. de gør det for 2k.. så det er rimligt !! -Rigtigt som du siger Galler.. de holder ikke længe !! -men holder det 1 saeson med stjernen er det også fint..
    skal give 3k for at få kanten poleret op og stjernen malet...
    og 2,2k for at få poleret hele fælgen op...

-Så kan man altid få stjernen malet senere for de resterende 800kr da det koster 1100 for hellakering af begge fælge smiley

• #12   1. dec 2004 Hej!
    Jeg har fået mine fælge poleret. De er ikke efterbehandlet. Det kræver lidt knofedt at holde dem pæne, men lader man være med at køre i regnvejr/fugtigt vejr er det ikke noget problem overhovedet. En gang Brasso og en klud er nok..
    Vh Jacob
    PS. se resultatet på min profil.

• smoker s
    smoker s Tilmeldt:
    jun 2004

#13   1. dec 2004 Takker Der jakob S !!!

-Det er sån nogen facks man kan bruge smiley
    ..regnede også godt nok med at man bare kunne lade være at køre i regnvejr og så kunne de sagtens holde..

P.S -har set resultatet... Din kværn er FOR fed !!!

• #14   1. dec 2004 Smoker>> Det var da så lidt. Held og lykke mde det!

Vh Jacob

• #15   3. feb 2009 hej jeg gør det for 500 pr fælgkant.... og så skal du selv sørge for maling senere.

• #16   17. feb 2011 Prøv at gå ind på www.himex.dk Han gør i lidt af hvert men også alu polering, det arbejde jeg har set han har lavet er unikt og fejlfrit i en fremragende kvalitet, han er selv biker og ved at mc folket er ekstremt krakilske med de ting der bliver afleveret i værksteds døren, inde på hans hjemmeside står hans tlf nr, jeg kan ikke lige huske den, men han er en rar fyr og du kan sikkert få en god pris på det, og det skal understreges at han er meget pertentlig med hans arbejde, så man kan roligt forvente et godt resultat..
    Ps. Jeg kan se længere oppe i den her tråd at der bliver spurgt om vedligeholdelse af polerede fælge, de kan fint køre i regnvejr uden problemer, man kan nøjes med at håndpolere dem op igen et par gange om året med autosol, når de så er helt fine igen skal de bare have en gang alm voks, så holder de fint glansen, men husk at tørre vandet af fælgene efter vask, det ser ikke specielt flot ud med indtørrede kalk pletter på sådan et fint højglans poleret fælg. Go Sommer derude smiley

Kommentér på:
Højglanspolering

Annonce