{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  højglanspolering
  • #1   24. maj 2011 Sandpapir - først korn 180 - 400 - 800 - 1200 - 1800.. Derefter polerer du med autosol på en rundel som kan sættet på en boremaskine.. Det tager Lang tid - Jeg brugte det meste af vinteren på det.. smiley

• #2   24. maj 2011 der er tonsvis af indlæg om polering i forum - søg

• Michael S
    Michael S Tilmeldt:
    apr 2011

Emner: 50 Svar: 237
    #3   24. maj 2011 jeg ville betale mig fra det, det tager en evighed og der er sikkert en masse små hjørner/kanter osv hvor det er et helvede at komme til ordentligt på sådan et stel. medmindre du kan li det selvfølgelig:)

• #4   24. maj 2011 hej du kan købe nogle 3m skiver til vinkelsliberen. fra grov til super fin. hvis stellet er af alu. vil jeg starte ud med sen super fine og der efter sisal polere skive med gul voks, så en tæt vævet bomulds klude skive med brun voks. og til sidst en helt blød bomuldskive med blå voks. der efter tøre du overskydende fedt af med en før klud. det der med sandpapir det tager alt for lang tid kontra det her. det eneste du skal søre for er at du kommer ordentlig i bund med div. skiver for at tage ridser fra den forige skive du har brugt

Kommentér på:
højglanspolering

Annonce