{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
842 visninger | Oprettet:

Hjælp mig - Bugspoiler til Honda Hornet 2002 {{forumTopicSubject}}

Godaften alle sammen. Jeg har bestilt denne kåbedel fra Ricambiweiss; (link fjernet)

Og monteringsbeslag:
(link fjernet)

Men, jeg kan for alt i verden simpelthen ikke få den til at passe!!! Jeg ville tro, at de havde sendt mig en forkert del, hvis ikke den var præcis som på billedet, og jeg kan se at andre har fået bugspoilere nogenlunde magen til, til at sidde. Eks; http://motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=3917.
De beslag der følger med er, som i kan se på billedet, aflange metalstænger med et enkelt hul, og jeg går så ud fra, at man montere dem på bugspoileren og derefter borer huller til de bolte, der i forvejen sidder på cyklen (?). Problemet er bare, at jeg slet ikke kan se, hvordan jeg skal "Få fat" i boltene på cyklen, synes slet ikke det passer, med mindre man da skal bøje og bukke beslagene helt vildt?! Det er især ved forrørne, der er et stort problem i manglende bolte at´sætte beslagene fast.
Er der nogen med erfaringer på dette område?? Muligvis endda nogen der har prøvet at montere på en Honda Hornet 2002? I så fald ville jeg være evigt taknemmelig. På forhånd mange tak!

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Hjælp mig - Bugspoiler til Honda Hornet 2002

Annonce