{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  brugt bil køb
  • #2   25. aug 2008 De der biler dur SLET SLET ikke! (aner ikke noget om deti virkeligheden!) Du skal købe min i stedet for smiley :) smiley
    http://www.bilgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=555315


  • #3   25. aug 2008 Opel Vectra 1,6 årg 97-98 <-- god bil, der er nem og billig at skrue i.. men kig efter rust !!!

    Har selv en astra stc. fra 95, og den er begyndt at blive lidt orange.. smiley


  • #4   25. aug 2008 Jeg kan kun snakke med om 406`eren.
    Har selv en 406 2,0 st fra -98, har haft den i 2 år og har aldrig haft problemer med den. :-))


  • #5   25. aug 2008 jeg har både haft en årg. 98 Peugeot 406 ST familiale og en 03 Peugeot 406 HDI.
    Der har aldrig været bøvl med nogen af dem......
    Det eneste på 03'eren var en defekt kølerblæser, men den skiftede værkstedet på garantien.
    Ellers har det været bittesmå ting - det er der sgu på alle biler!
    Køreegenskaberne er i top.

    407'eren ville jeg til gengæld ikke binde an med - har hørt der er en masse bøvl med dem.

    De andre kender jeg ikke nok til at ville udtale mig om.

    God jagt smiley



  • #6   25. aug 2008 Hej

    Hvad med at prøve at gå ind på bilbasen, prøv at finde de biler frem du spørger om og prøv at se hvad de andre brugere af bilerne har at sige om dem.

    Her kan du se om hvad brugerne af Nissanen siger om den
    (link fjernet)



  • #7   25. aug 2008 Må jeg spørge hvad der er galt med en mondeo fra den årg. smiley Billige reservedele kanon go' motor velkørende noget billigere end de andre modeller. Rust er nok det største problem med dem(men de andre biler lider af det samme) men der er mange gode eksemplarer bare kig godt efter

    MVH Simon J


  • #8   25. aug 2008 Vil så sige at pug 406 er peugeot mest driftsikre og bedste model dog er reservedelende i den noget dyrere ende ift. de andre modeller.

    MVH Simon J


  • #9   25. aug 2008 Jeg må nu også sige Ford Mondeo (selvom du ikke har nævnt den)
    Jeg har haft nogle stykker, eneste problem, rust i skærmkanter bag.
    De er også til at få til fornuftige penge og udvalget er enormt.


  • #10   25. aug 2008 tak for hjælpen gutter.. ja det var lidt det jeg regnede med.. masser af delt meninger.. har selv tidligere haft primera årg 93.. super bil.. så det er faktisk den jeg fisker lidt efter.. men også 406´ frister lidt.. men mange tak for hjælpen.. jeg vil se om jeg kan finde nogle anmeldelser og de modeller jeg søger efter...

  • #11   25. aug 2008 Ford er de eneste der staver lort med f.

    Vil klart anbefale Peugeot'en af de mærker du nævner der, konen har en 106, de eneste problemer der har været med den, er ledningerne ud i dørene, de har det med at knække, men regner da med de har løst det problem i de nyere modeller....


  • #12   25. aug 2008 Mike P: undskyld mig men hvad kalder man så de folk der staver lort med d? hmmm der faldt den vel til jorden smiley

  • #13   25. aug 2008 Som Autobild (den originale på tysk) skriver: En brugt Peugeot? Det har du ikke råd til ......

    Jeg har haft to Primera'er fra sidst i 90'erne, og har aldrig repareret noget, men den sidste (en 2.0 fra 98) begyndte at ruste da den var 2½ år.

    Jeg ville nok vælge Seat'en, hvis jeg skulle vælge i mellem de fire du nævner.


  • #14   25. aug 2008 Har selv haft Seat, nissan og Peugeot.. og vil sige at peugeot kommer SIDST! tabte rigtig mange penge på den ved gensalg, og havde en bunke problemer med olie spild, toppakning og gearkasse på en 2001 model.. Seaten fik et elektrisk flip da den var to år gammel, 04 model og det kunne de ikke løse, men udover det, så kørte den kanon godt.. nissanen var en del ældre men havde ingen problemer med den.. smiley

  • #15   25. aug 2008 Ja igen, toyota holder, men da du ikke har sådan en på din liste vil jeg klart holde til nissan, en japser holder sku, de kræver som regel ikke så mange timer på værkstedet.

  • #16   25. aug 2008 det lader lidt til at nissan´en fører lidt på point, og det var sgu nok egentlig det jeg fiskede lidt efter at få bekræftet, da jeg oprettede denne tråd

Kommentér på:
brugt bil køb

Annonce