1.081 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Hjælp til køb af brugt bil Hjælp til køb af brugt bil

Hej alle sammen. I forbindelse med at jeg har fået nyt arbejde skal jeg nu ud at have en bil, da jeg ikke kan overskue at tage motorcykelen hver dag. Jeg ved ikke specielt meget om biler, og vil derfor gerne høre om i kan anbefale mig hvilke mærker og modeller jeg skal kigge efter.

Jeg er op udkig efter en brugt bil til omkring 50.000 kr. Jeg har 95 km på arbejde og 95 km hjem igen, så det skal være en bil som kan holde til de lange ture og selvfølgelig skal den også være økonomisk. En del af turen er på motorvej, så motoren skal vel ikke være ret meget mindre end en 1,4 (eller hvad siger i?).

Håber i kan hjælpe mig med at finde en fin og god bil.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til køb af brugt bil
  • #1   6. apr 2012 Peugeot 207 HDI? Måske er den lidt over budgettet, men du burde kunne finde en 206'er HDI til prisen.

• #2   6. apr 2012 Skoda fabia 1.9 TDI. Der kan godt findes et fornuftigt eksemplar til de penge, og det er en rigtig driftsikker bil.

• #3   6. apr 2012 @Steen: En smart er vist ikke lige mig smiley

@Søren: Har kigget lidt på 206 HDI fra 2004. De fås til omkring 50.000. Der er dog flere der siger at de kan være meget dyre i reparationer.

@René: Skoda Fabia har jeg slet ikke kigget på. Det kunne være at man lige skulle undersøge dem.

• #4   6. apr 2012 Hej har en 2010 alto holdende, der kun har kørt 15000km, står snorlige, 67500kr. Så kan du ikk blive billigere kørende! Smid en pb.

• #5   6. apr 2012 Tjah, jeg ved ikke om de er dyrere end så mange andre. Jeg har selv haft en 206'er (ikke HDI) i lidt over 2 år og det har kostet minimalt i reperationer (bremser, en styrekugle og den slags).

Men man kan selvfølgelig være uheldig og dieselbiler er måske lidt dyrere.

• Stich
    Stich Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 10 Følgere: 8 Svar: 26
    #6   6. apr 2012 Hold dig fra 206 HDI, eller køb den i benzin. Ellers kan det hurtig blive et meget dyrt bekendtskab. Du kunne også overveje en Suzuki swift, mon ikke de efterhånden kan købes til den pris. Har selv en årg 2006 jeg købte af ny, har gået 200.000km nu, eneste reservedele den har kostet er 2 nye skiver og klodser, samt bremsebakker af bag. Og så ellers nyt olie og filter hvert 15.000km. Går mellem 15-16km pr liter.

• #8   6. apr 2012 VW TDI gerne de gamle modeller uden pumpedyse systemer.

• #9   6. apr 2012 Hvad med Passat 1,9TDI fra dec.95,træk, med helt nye kalibre,skiver og klodser i for , samme i bag for ca 1 år siden, hvor den også fik nye fjedre og støddæmpere, hovedcylinder, inverter til AIRCON ,fjernstyret Eberspecher oliefyr(14000),hjullejer.samt nogle brændstof/bremserør udskiftet, nye sommerdæk på alu, eftermonteret tågelysTysk import går 18-20km/,
    så er der lidt kroner i overskud ogsål
    Send gerne PB for yderligere info
    ,

Kommentér på:
Hjælp til køb af brugt bil

Annonce