{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TDC
  • #1   3. jun 2008 kender det godt, har også talt med lorte TDC medarbejdere.

vil ikke have noget med tdc af gøre mere.

• #3   3. jun 2008 Hader dem og deres monopol!!

• #4   3. jun 2008 hehe har hært den her mange gange.

er deres router købt i vores butik

nej det er den ikke

så kan jeg ikke hjælpe dig.

jamen det er jo sammen mærke.

jeg kan ikke hjælpe dig. hvis den ikke er købt i vores butik.

jamen det er samme model. gider du så ikke at nulstille linjen da der er fejl på

jeg har lige målt linjen og den melder ikke fjel hr.

nej det kan godt ske, men den virker ikke.

det er nok den router de har koblet på hr.

FAT DET NU SO.............. NULSTIL LINJEN. og sjovt nok virker det når de nulstiller linjen. men det er ikke deres fejl

• #5   3. jun 2008 Daj 72:

Helt Rigtigt:-)

....ellers kan man jo bare henvende sig højere oppe i hierakiet, så kandet meste løses i en fart:-)

• #6   3. jun 2008 skal lige sige at jeg snakke pænt til folk. men ens tålmodig rækker ikke når de påstår at de ikke er deres fejl. og når det er det samme pis de lukker ud hver gang. har sat med dem i røret hvor de har sagt at jeg skulle pille routeren fra eller kunne de ikke hjælpe da den ikke var købt i deres butik, så det var i den fejlen var. og så skulle man bare bilde dem ind man havde pilllet den fra ABRACADABRA. så virkede den sku i igen, også selv om man egentligt ikke havde pillet den fra. men det gjorde så at de kunne nulstille linjen.
    der er ikke noget med kunde forplejning at gøre men salgs teknik.. for hvis det ikke er handlet i deres butik virker det ikke. og læg nu mærke til at jeg ikke at jeg ikke har bedt om hjælp til router problemer. men til at få nulstillet linjen .

• #7   3. jun 2008 Nu er min arbejdsplads ejet af TDC, så jeg er sådan set under koncernen og har også tidligere arbejdet for TDC Internet (da det hed Opasia).

Syntes vi er nogle flinke folk smiley

• #8   3. jun 2008 BL> Giver dig fuldstændig ret - jeg går på en TDC central, og vi gør sgu hvad vi kan for at yde en god service!

• #10   3. jun 2008 BL
    Kan kun give dig ret, arbejder selv i koncernen, men det er klart at ikke alle har samme oplevelse.
    Det tror og ved jeg er det samme i de konkurrende virksomheder, men det hører man ikke så meget om, hellere slå på os da vi har "monopol" sikke en gang L... at lukke ud!

• #12   3. jun 2008 Og det gør der ingen andre steder? Nu er vi jo bare lidt mere synlige og derfor burde vi selvfølgelig være fejlfrie!

• #13   3. jun 2008 - TDC har JEG ingen problemer med, men det FÅR Censor snart - når jeg skal være lidt seriøs omkring den kommende esamen i næster uge ;- /

• #14   3. jun 2008 Hmm. Jeg havde kabelbrud mandag i sidste uge pga vejarbejde - de tosser havde gravet kablet over smiley men det vidste jeg ikke. Jeg ringede og fejlmeldte (godt no til cybercity, men det er stadig TDC's kabler), tirsdag var der tekniker ude og undersøge sagen (kabelbrud) - onsdag var det repereret. Det gik noget hurtigere end jeg havde regnet med.

Kommentér på:
TDC

Annonce