{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TDC kundeservice
  • #1   16. feb 2015 De er fucking ligeglade

  • #3   16. feb 2015 kom du igennem smiley det er ikke mange gange det er lykkes folk smiley

  • #4   16. feb 2015 de er helt blanke .

    mvh


  • #6   16. feb 2015 det er hat og briller inde ved TDC

  • #7   16. feb 2015 Ja TDC er sgu nogle nødder . Ku ikke forstå jeg ikke mere ku se Zulu , men fandt så udad at man har fjernet den fra den pakke jeg har , men jeg kan da stikke dem en 10'er mere om mdr så kan jeg se Zulu igen ,, Øhh nej

  • #8   16. feb 2015 Det gør jo selvfølgelig lidt ondt at se sin arbejdsgiver omtalt på den måde, men jeg er også klar over, at der plads til forbedring.

    Hvad er det, der går galt?

    Jeg kan nok næppe hjælpe jer alle, men noget af det tekniske kan jeg sikkert svare på eller hjælpe med.


  • #10   16. feb 2015 Søren Bøgh....der er ikke plads til forbedring, men til UDSKIFTNING...

    De er forbandet uduelige. Havde en aftale idag, fordi mit internet kører dårligt, så de mente der skulle en tekniker ud som ville ligge en ekstra linje ind (da det iflg ham var den eneste måde vi kunne få en hurtigere forbindelse), og udskifte vores Router....Spurgte flere gange om jeg SKULLE være hjemme eller bare kunne ligge en nøgle ud. Men skulle være hjemme så tog en fridag....Ja de kom så ikke, big surprise.

    Jeg er for sur til at ringe til dem da jeg gang på gang oplever KOMPLET ubrugelig kundeservice, så min kone ringer, og nej de kunne godt nok ikke finde nogle aftale, og vi behøvede ikke få en tekniker ud.
    Så som sædvanlig modsiger de hinanden gang på gang, så man totalt opgiver og finde ud af hvad man kan få.

    Men fedt at bruge en fridag på en tekniker som brænder en af.




  • #11   16. feb 2015 Skyndte mig lige ind og læste din tråd Søren da jeg troede TDC havde fået kundeservice smiley

  • #13   16. feb 2015 har været ved tdc og det er og bliver første og sidste gang nogensinde

    det hele startede med at jeg skulle have en iphone, jeg fiser i tdc og køber en iphone med abonnement til omkring 270 kr i måneden

    ja får 2 regninger hver måned hvilket jeg undrer mig lidt den ene på de der 270 kr og så en regning som varierer voldsomt, alt fra 400-1100 kr

    har haft ringet meget til dem utallige gange for at få svar på hvad fanden den regning var til for, hvilket jeg aldrig fik svar på, gik så op i min lokale tdc butik, ja de kan ikke svare på noget så får man bare stukket en tlf i hånden og får lov at snakke med kundeservice igen

    magen til møgfirma skal man satme lede længe efter

    BLIV VÆK!


  • #14   16. feb 2015 Der findes firmaer som er mindre seriøse end TDC jeg lister dem lige op:
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    Mvh Brian ( nu med internet hos waoo... som faktisk virker. trods latterlige reklamer smiley )


  • #15   16. feb 2015 har nu mobilabonnement hos (3) kører lige så godt som tdc, måske bedre og regningerne er faste hver måned 138,3 kr for fri tale og 2 gb data

  • #16   16. feb 2015 Har aldrig haft problemer med TDC-produkterne - men der er meget sjældent sammenhæng mellem det der bliver lovet i røret og det der bliver leveret.

    Internet og telefon kører dog ganske fint og prisen er fin.

    Men håber aldrig jeg får behov for deres kundeservice igen.


  • #17   16. feb 2015 For flere år siden var jeg så dum at købe en stationær computer i TDC butikken, efter ½-1 år gik den i stykker, den kunne slet ikke starte op videre end BIOS.

    Jeg gik ud i butikken med den og sagde, at den nok enten var CPU, eller motherboard, og de ville så sende den ind.

    Fik den tilbage, og tog ud for at hente den. Fik så beskeden at de havde lavet den og testet den.....Jeg spurgte så ind til hvad de havde lavet de kunne de ikke rigtigt svare på.
    Så jeg bad om de ville starte den op, og rigtigt nok, den kunne IKKE starte, og da jeg spurgte ind til hvordan fan... de så havde testen den kunne de heller ikke lige finde på noget at sige.

    Men ja konklusionen blev til sidste at det var motherboardet der skulle skiftes....


  • #18   16. feb 2015 Rene Wagner, synes egentligt også vi er relativt tilfreds med selve produktet.....Men gud hjælpe dig den dag du skal bruge kundeservice

  • #19   16. feb 2015 Den dag jeg skal bruge kundeservice bliver sikkert også den dag jeg skifter udbyder smiley

  • #20   16. feb 2015 René det er jo nok det de lever højt på at men netop i DK, ikke altid har så mange alternativer

  • #21   16. feb 2015 Brian:
    Så dit bredbånd er altså bredt nok? smiley


  • #22   16. feb 2015 Service ??? smiley
    Siden hvornår ??
    Man får hvad man betaler løn efter.


  • #23   16. feb 2015 Sam som # 13, flere astronomisk regninger hver måned circa 500-750 kr, hvor circa samme mobilabonnement hos telmore var 150 kr.

    Tim


  • #24   16. feb 2015 Man kan jo ikke klage over deres kundeservice - de har absolut ingen.
    Men man kommer hurtigere igennem hvis man trykker valget "overvejer at sige abdomentet op".

    Det gør jeg en af ugerne er pisse træt af at have en 20/2 linje hvor kun det halve er virkelighed. Det sakker bagud af alt - selv en 3G forbindelse er hurtigere.


  • #25   16. feb 2015 @Allan
    smiley smiley Efter 12 år med TDC som eneste mulighed føler jeg mig flyvende smiley smiley


  • #26   16. feb 2015 Jeg flytte fra Tyskland tilbage til Danmark for kort tid siden. Den bolig vi havde fundet var det eneste vi selv skulle stå for internettet.. Jeg kunne se det var TDC's linje. Så jeg ringer og hører dem fra Tyskland (omkring 20 i kø på hvert opkald) om vi kan få lagt net ind..
    Svaret var meget simpelt at der intet problem ville blive..
    Jeg så allerede på det stadie ikke særlig henrykt for TDC efter de få samtaler og lange svartider.. Så ser at Fullrate via TDC's linje ud til boligen kunne tilbyde en pakke over TDC's net..
    Ringer så til Fullrate om siger de skal have linjen bekræftet af TDC før de tør sælge mig pakken.
    5 dage senere får jeg så vores pakketilbud fra Fullrate..
    = vi skriver under på en masse og flytter alt ud til boligen..
    _INTET INTERNET_ Efter 14 dage på telefonen med 2 forskellige routere osv. Kommer der endelig en teknikker ud fra TDC. Som efter 5 minutter kan informere mig om at adressen ikke har kabler til internet................................
    Der var intet at gøre.. Ud over; 10 til 30.000kr få gravet kablerne selv....
    (Det kabel de har er til adressen er til naboen)

    Han opsagde så mit abonnent mens han gik.. Men det er jo så åbenbart ikke gået igennem i deres system.. (Fra deres egen teknikker) "HURRA" så jeg fik da stadig en regning fra Fullrate / via TDC.. >_<' hehe.. Det tog så næsten en time på telefonen for at få dem til at køre den retur.. Måtte bede om mail med bekræftelse osv. for bare at have lidt sikkerhed mod de tosser..

    Jeg ser lidt TDC som Dong Energy. De har fået alt for meget af lagkagen så de kan nu bare læne sig tilbage og gøre præcis hvad der passer dem uden konsekvenser da alternativerne er så få..


  • #28   16. feb 2015 Hvis man orkede alle de streaming ting der er derude, så er jeg sikker på man kunne komme langt ned i pris, det er bare den evige jagt efter de rigtige frekvenser osv + at man nærmest skal have datalog uddannelsen for at få det op og køre.

  • #29   16. feb 2015 Allan så er det gratis smiley dog heller ikke helt lovligt

  • #30   17. feb 2015 # James B

    Kan jeg få et job hos dig smiley smiley


  • #31   17. feb 2015 Vi skiftede fra TDC til Dansk Kabel TV (som er ejet af YouSee, som igen er ejet af TDC) her hvor jeg bor. Vi gik fra en 100Mbit/100Mbit linie delt over 142 lejligheder til 80Mbit/80Mbit linie hver (som så i øvrigt er en 95Mbit/95Mbit linie fordi at de leverer mere end man betaler for som udgangspunkt) - det koster mindre, de betalte for nye routere og krydsfelter og vi har ikke haft nogen tekniske problemer siden vi skiftede.

  • #32   17. feb 2015 Spændende. Vi skifter til en løsning med TDC internet, tv og mobil fra marts. Umiddelbart virker det lovende, vi sparer næsten 300 i måneden og får flere kanaler og 19x så hurtigt internet. At kundeservice kan være flabede har jeg også oplevet, men det er de næsten alle steder idag

  • #33   17. feb 2015 Vidste slet ikke at TDC havde kundeservice smiley

  • #34   17. feb 2015 Peter Modvind......De er såmænd ikke flabede kundeservice.....bare TOTALT uduelige.......sidst jeg snakkede med dem igår ville de ringe tilbage igår aften eller i formiddag. Ja der brændte de mig så af igen igen

  • #35   17. feb 2015 https://www.trustpilot.dk/review/www.tdc.dk TDC A/S Under middel 4.2 fra 0 - 10

    https://www.trustpilot.com/review/selvbetjening.tdcmobil.dk Bad 1.2 from 0 - 10


  • #36   17. feb 2015 Jeg fornægter ikke, at I alle har/har haft dårlige oplevelser med TDC og det skal jeg ikke forsvare. MEN:

    Trustpilot.dk er altså et sted, hvor erhversdrivende kan betale sig fra, at de dårlige anmeldelser bliver fjernet. Det har TDC så valgt ikke at gøre. Så kan man så selv danne sig et billede af seriøsiteten på den side. Igen: det er ikke et forsvar.

    Det skal man lige have i baghovedet, hvis man bruger Trustpilot - hvorfor har et firma som Vivus (der tilbyder SMS-lån med renter på 10949394934%) ellers scoret 9,5 ud af 10?


  • #37   17. feb 2015 Hej
    Uden at det skal blive en anmeldelse af trustpilot, jeg bruger det som retvisende og intet andet. Men TDC er jo nærmest helt i bund, deres datter selskab Fullrate scorer en noget højere karakter, ikke at de overhovet er i top, men Søren mener du så at de har betalt for at få de dårlige anmeldelser fjernet???

    Bare for at forstå og belyse din pointe. Er der så nogen herinde der nogensinde har oplevet/hørt om en dårlig anmeldelse er blevet fjernet, altså uden grund???


  • #38   17. feb 2015 Du vil nok aldrig nogensinde finde nogen, der vil indrømme det - i hvert fald ikke Trustpilot selv. Men lad os sige, at jeg har førstehånderfaring med det fra en erhvervsdrivende, der er blevet tilbudt dette. Det skulle naturligvis kun koste et symbolsk beløb, men så kunne de dårlige anmeldelser forsvinde. Uden du må hænge mig op på det, så tror jeg, at Brian S herinde har lidt af samme kendskab.

    Det er ikke for at fjerne fokus væk fra TDC. Men bare lige for at sætte anmeldelser derinde i perspektiv.


  • #39   17. feb 2015 Ok det lyder tarveligt og dybt useriøst, men det undrer mig nok egentlig ikke. Men lad os høre fra folk der har fået noget fjernet, hvis de findes.

  • #40   17. feb 2015 der er også lige fra tdc trio som jeg har

    https://www.trustpilot.dk/review/tdchometrio.dk

    Score på 2.4....tror nærmere tdc har betalt for at få de gode anmeldelser fjernet, for dem er der DÆVLME ikke mange af. Og sjovt nok går service problematikken igen rigtigt mange gange.

    Søren du virker som en meget reel og hjælpsom fyr (så det er ikke personligt), men TDC´s kundeservice er lort med lort på, så er den ikke længere.....er nu blevet brændt af 2 gange på 2 dage, og fået modsatte oplysninger af alle vi har snakket med fra TDC

    Nu har jeg snakket med en del folk de sidste par dage ang. TDC, og jeg har INGEN positive feedback fået ang deres kundeservice.


  • #41   17. feb 2015 #40> Jeg kan sagtens se, at du har oplevet TDC som værende noget lort og det er jeg ked af. Det hjælper ikke noget, at jeg er ked af det, men det virker helt ude i hampen sådan som du (og andre) er blevet behandlet. Det er så jeg krummer tæer.

    Jeg kan nok ikke gøre noget nu og her, men jeg kan i hvert fald fortælle de kolleger i TDC, der arbejder med den her slags ting, at der er er rigtig meget, at arbejde med. Jeg håber også, at det bliver bedre. Det er trods alt kunder man skal leve af smiley


  • #43   17. feb 2015 Jeg er desværre bange for de er totalt ligeglade Søren, for tror allerede de ved det, uanset hvordan du ser på trustpilot er der RIGTIG mange utilfredse kunder, som TDC ikke engang gider besvare.

    Det her er jo langt fra første gang hvor jeg efter kontakt med kundeservice tænker " DET ER BARE LØGN, SÅ INKOMPETENT KAN SÅ STOR EN VIRKSOMHED IKKE VÆRE"

    Men jo bliver bekræftet, hver gang jeg er nødsaget til at henvende mig.

    Deres produkter er jo som sådan ok, synes jeg da, bare virkelig virkelig utrolig de er SÅ ligeglade med deres kunder..........De får jo selvfølgelig deres penge uanset hvad


  • #44   17. feb 2015 Har været ansat i TDC , kundeservice består i dag kun af studenter mm som er nemme at ansætte og fyre igen fontene som ejer TDC har frasolgt alt af værdi og ønsker ikke at have nogen fastansatte , jo flere de kan få til 119 kr jo bedre

  • #45   17. feb 2015 Søren hvis jeg var dig, ville jeg fakturere din fridag.. det havde jeg sq gjort smiley

  • #46   17. feb 2015 Jeg arbejder også for TDC, og ja der sker mange ting, der ikke burde.
    Men hvor er det dog dejligt, at høre at alle andre er 100 % fejl fri.

    33# Nej TDC har ikke "kundeservice" den del af firmaet, bliver klaret af et ikke TDC ejet selskab, som hedder Sitel.


  • #47   17. feb 2015 Søren L: Min kæreste ringede for at høre hvad de kunne tilbyde, da vi flytter til marts og egentlig gerne ville af med parabol, selvom det har fungeret næsten fejlfrit her i 6-7år. Hun får en ret flabet knægt i røret som vil trække ned over hende at fordi han fjernede 2-3 gebyrer var det et her og nu tilbud. Hun ville dog gerne snakke med mig om pakkerne og priserne og det blev han mulet over, det var her og nu, når han havde givet det tilbud. Hvis vi ikke kunne få lov at snakke sammen om det, kunne det være ligemeget så og var han ikke sur blev han det.

    Vi snakker sammen og beslutter at det nok egentlig var en fin løsning og pris og undersøger nogle andre steder. Derefter ringer vi til TDC igen 3-4 dage senere, hvor vi får en flink yngre kvinde i røret som egentlig laver et meget bedre tilbud.

    Jeg har haft dem som internet udbyder i snart 8år og der har ingen problemer været. Lidt overfølsomt udstyr og et par nedbrud hvor kundeservice har været rigtig flinke også et par nedbrud pga overgravede kabler da de lagde fiber ned i området, men der var de meget hurtigt ude og fikse det igen.

    Jeg har ingen problemer med TDC, så er spændt på hvordan det nye forløber. Ellers er der heldigvis ingen opsigelse på det smiley


  • #48   17. feb 2015 der må jeg så give Peter ret, deres teknikere er rigtig gode, men kundeservice er IKKE eksisterende

  • #49   17. feb 2015 TDC
    køre ok.

    det er det personale man får i røret efter at have ventet i lang tid den er gal med, jeg skulle have dem til at flytte et nummer, fra et andet selskab over til dem, da jeg flyttet min adresse, det var ikke noget problem sagde de, men de var så ved at flytte hele adressens telefoner samt net værk og tv med også, jeg har droppet at får det gjort pga de er for dumme til at forstå hvad de skal, der bliver sagt ja og vi har forstået det, og så har de ikke fattet en skid.


    damm de er nogle klovne .

    mvh


  • #50   17. feb 2015 Præcis Busa C..

    Jeg fik som sagt den smøre om at var muligt på denne adresse.. Nu sidder jeg uden et kabel til adressen. Hvilket jeg først kan få oplyst af deres teknikker efter 14 dage på adressen uden telefon/TV eller internet...
    Men alt var "no problemos" over telefonen... Hvorefter jeg så er i en bolig nu uden et kabel som jeg fik oplyst skulle være her. >_<'
    Ved ikke hvor meget mere uacceptabelt det kan blive...


  • #52   18. feb 2015 #51 kan man måske sige men TDC få hvad de vil betale for , de fyrer alle deres egne ansatte for at få underleverandør ind til tyske priser

  • #53   18. feb 2015 men der stadig kunde der for deres produkter fejler så men ikke noget, håber bare heller ikke jeg skal have fat i dem

  • #54   18. feb 2015 Jeg gør mit bedste for, at firmaet køre. Men jeg kan ikke klare alt selv smiley

  • #55   20. feb 2015 #54 kender det , men gav op og sagde op smiley


Kommentér på:
TDC kundeservice

Annonce