{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.150 visninger | Oprettet:

PAS PÅ TELIA!!!!! {{forumTopicSubject}}

Hey. .Vil egentlig gerne advare folk imod telia.. og finde andre alternativer.. 3 eller tdc eller andre..

Min kæreste købte for to uger siden en ny mobil.. med telia express... Hun er 21 år.. har fast arbejde.. og læser også. (er hun lige blevet færdig med). Hun er så netop taget til spanien. Og her virker hendes mobil altså bare ikk. så vi ringer til Telia´s kunde sevice... ELENDIG kundeservice iøvrigt.. 30 min sad jeg og ventede. nååh.. Men de siger så.. at efter 6 måneder kan hun først bruge den i udlandet.. oga. at man skal "vise" at man kan betale sine regninger osv. Griner.. Hva fanden er det for noget. var så et smut i sønderborg i weekenden. Det blev min mobil ved med at hoppe fra telia til 2 andre tyske operatøre.. Så når man troede man sendte på telia´s net.. ja så havde man sendt fra tysk net istedet.. Men der sige de.. Det er ens eget ansvar at tjekke det. bare svært når man tjekker inden man skriver.. og bagefter er den på tysk.. hmmm...

Så nu må jeg nok heller komme over til et andet selskab igen..

Bare lige en advarsel.. har ellers altid før i tiden haft gode oplevelser med dem. men det er satme slut da!!!!!!!!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PAS PÅ TELIA!!!!!
  • #1   30. jun 2008 Det er længe siden jeg har haft telia.. men du kan gå manuelt ind på telefonen og lave opsætningen, så telefonen kun bruger telias net.. og er der ikke signal fra telia.. så virker telefonen ikke.. så er du på den sikker side angående regninger...

• #2   30. jun 2008 det er altså ikke kun telia det er sådan med, det er også sådan med 3, og sådan er reglerne jo bare, kan man ikke lide det, så må man finde noget andet

men lige netop på grund af det med den vælger en udenlandsk operatør, det kan du selv gøre for, for du skal ALTID opsætte din telefon til at DU MANUELT skal vælge operatør, for den vælger altid det bedste signal

• #3   30. jun 2008 Telia har da altid været nogle buttholes i min verden , både hvad regninger og service angår , gider ikke bruge 3 sekunder på dem ! og lige nu sidder jeg og spilder min tid smiley

• #4   30. jun 2008 Hun skal tage og købe en taletidsmobil i spanien.. det koster det samme at ringe hjem som fra en dansk mobil.. og så er det 100 gange billigere at ringe lokalt (spanske numre)

Men gir dig ret i at telia er nogen klamphuggere... har haft dem.. aldrig mere telia..

• #5   30. jun 2008 Jeg er ellers yderst tilfreds med telia, og det har jeg været i 3 år nu.

• #6   30. jun 2008 Jeg har også haft telia i 2 år nu. Har egentlig været ganske tilfreds. Nu kom tiden så hvor jeg så gerne vil have ny mobil. Og jeg fandt faktisk deres tilbud ganske dyre. Hvis jeg skal have det samme nummer igen, koster det mig 200 kr. Og det er selvom jeg har lagt nok så mange penge hos dem? hvad er det for en måde at holde på ens kunder?

Desuden skal jeg også betale penge for oprettelse og diverse. Andre selskaber kan gøre det bedre. Og så det der med deres kundeservice.. Er du gal man kan vente længe. Det skal man som regl også hos de andre selskaber men et par undersøgelser har vist at telia er i den dårlige ende..

• #7   30. jun 2008 At hun ikke kan bruge den i udlandet har hun skrevet på ved oprettelsen! Telia går ind og vurderer hendes økonomiske status og mener de ikke der er garanti for indkomst nok hver måned kan de vælge at sige, at at abonement kan oprettes med begrænsning - altså at udlandstelefoni ikke kan bruges.. og som sagt, det står på kontrakten hun underskriver..

• #8   30. jun 2008 Jeg sværger 100% til Telmore. Har aldrig haft problemer med dem og har haft dem i 6-7 år vil jeg tro. De er super flinke i kundeservice og man kommer relativt hurtigt igennem. Desuden er deres abonnement meget nemt at finde ud af. du tilpasser dit abonnement efter hvad du har brug for. Finder du af at du f.eks. gerne vil have udlands opkald med, så går du ind og tilmelder dig det (koster et engangsbeløb) og inden 24 timer, kan du bruge den i udlandet.

• #9   30. jun 2008 Præcis Jan. Jeg har også lige bestilt Telmore. Håber på det er så godt osm du siger smiley

• #11   30. jun 2008 hader også telia... der er et eller andet galt med deres rykker system.. blev ved med at få rykkere på rykkere fordi jeg ikke havde fået betalt en regning til tiden...

• #12   30. jun 2008 Vil lige tillade mig at forsvare Telia lidt. Det er rent faktisk ens egent ansvar at holde øje med, hvilket net mobilen er tilsluttet. Hvilket jeg også lærge på den hård måde, ifb med en fin fin telefonregning på 1000kr, for en dags mobil brug, under mit besøg i Australien.

Som de andre nævner, er der mulighed for manuelt at vælge netværket i telefonens menuer. Alternativt kan man også hos de fleste selskaber slå "opkobling til udenlandske selskaber" midlertidig fra, hos selskaber.

Prøv det .

Mvh
    Ulrik

• #13   30. jun 2008 Har telia men har lige fået et brev om at on stiger med 100 kr så skifter nok også nu har etters haft det i 3 år nu og er godt tilfreds skiftede til telia efter at have haft sonofon i mange år men fik dårlig servis i en sonofon butik

• #14   30. jun 2008 Hvis man vil have det bedste mobilselskab skal man til Telmore. BASTA. Der er intet andet der når dem til sokkeholderne. Man er på tdc's net og bedste kundeservice. bla chatsupport (nærmest ingen ventetid)
    Bibob er også godt på vej til at blive et af de bedste. Med samme simple opbygning. Dog sonofons net.
    Mit råd. Køb ny mobil uden abonement og hold dig til et af overnævnte selskaber. Det er bæsten altid billigere.

• #15   30. jun 2008 Selv telmore kunde, og har aldrig haft problemer med dem.. Dejligt

• #16   30. jun 2008 Casper> Telmore har det åbenbart lige modsat Telia On, de sender kun breve ud hvor der står de sænker priserne :o)

• #17   30. jun 2008 Kan varmt anbefale dem her - http://www.mtel.dk/priser/?lID=34
    Der betaler man 100,- for at få åbnet for udland. og så skal der være 300,- på "kontoen" for at den kan bruges... Intet problem.

• #18   30. jun 2008 ALDRIG telia mere, elendig dækning og endnu ringere kunde service ,har nu tdc , og før jeg hoppede på telia vognen , havde jeg telmore ,det var også ok .

• #19   30. jun 2008 men på den anden side vil jeg da også sige, at jeg er på vej væk fra telia lige nu, lige så snart mine 6 mdr er udløbet. Grundene er: for høje priser i forhold til min anvendelse af mobilen, samt den mindre gode dækning, hvor jeg færdes.

• #20   30. jun 2008 Telia.. Ha ha... Det tog mig et halvt år, at komme ud af det... Så aldrig mere Telia..

• #21   30. jun 2008 Triko: Pleaaaase. ikke give mig mareridt på forhånd smiley

• #22   1. jul 2008 Opsagde faktisk mit abbonoment hos telia i dag hehe. Har også gjort trikket med at købe mobil u. abbono. og så købe Telmore. Det kan sgu godt svare sig i længden fordi man selv kan styre sit forbrug og tilmed kun skal betale for det du bruger. Ingen abbonoment eller forudbetalinger eller noget som helst.

Jeg fandt en Sony Ericson T650i til 1400 som koster over 3000 i butikkerne på edbpriser.dk. Så det er bare med at lede.

• #23   1. jul 2008 Jeg har også kun gode erfaringer med Telmore, men jeg er måske en lille bitte smule farvet af at være ansat der smiley

Dog løb vi tør for chokolade krymmel til softice maskinen i sidste uge, det var lidt ufedt smiley

Kommentér på:
PAS PÅ TELIA!!!!!

Annonce