898 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 28 Svar

TDC TDC

Mit Kabel tv kører så dårligt at jeg har besluttet at ringe og be om suport..... det har jeg så gjort 3 dage i træk,
og er blevet træt at at vente efter ca 50 min hver dag.... lol lol de venter en ihjel..... i dag har jeg så prøvet at ringe på et andet nummer hvor man kan opsige alt sit lort hos dem.... Dammmm har nu ventet i 35 min og venter stadig.. det ser ud til at det må jeg heller ikke få lov til at gøre pr telefon... hæ hæ de er sku for gode.....

jeg må så prøve at skrive og få suport , der stå at de skriver tilbage efter ca 5 arbejdsdage.. lol lol fed services.. skriver tilbage efter ca 5 dage.. flot

: /

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TDC
  • #1   6. jan 2010 Du skal gøre dette?

Ring til SALGSAFDELINGEN. Du kommer hurtigt igennem, da de gerne vil sælge dig et produkt.

Når du er kommet igennem, siger du meget sur "Mit kabeltv kører af lort, og hvis du ikke stiller mig igennem til den rigtige inden 1 min, sender jeg min skriftlig opsigelse idag"

Det dur hver gang !

• #2   6. jan 2010 Jeg kom igennem til dem på 5 minutter igår.. ville vide hvorfor jeg ikke kan modtage radio på min selector mere..

"Desværre, det udbyder vi ikke mere på din model, køb en ny"

Tak for lort

• #3   6. jan 2010 Søren `MC AASE´
    lol lol ja det må prøves......

Robert A

ja de vil gerne have vi kommer til lommerne : /

• #4   6. jan 2010 Hellere et åbent lårbensbrud end TDC.

• #5   6. jan 2010 lol lol

15 sek tog det at komme igemmen på salgs linen..... han er ved at give mig vip betjening nu .... det er sku for dårligt at det skal gå den vej.. men tak for tippet . .

• #6   6. jan 2010 Tdc stinker og deres service samt behandling af kunder er jo helt til grin.
    Deres tilbud stinker og deres løsninger er endnu værre.

Helt igennem et skod firma som burde boycuttes i dk.

• Jeppe L
    Jeppe L Tilmeldt:
    sep 2006

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 2
    #7   6. jan 2010 Jesper S:
    Hvad bygger du dine udtalelser på? Hvis ikke du har belæg for det, er det jo noget pis at fyre af. Men se DU og DU kan boucutte TDC i Danmark.

• #8   6. jan 2010 Jeppe: Det gør jeg skam på personlige erfaringer, samt job relaterede, foreningsmæssigt samt erfaringer fra venner/bekendte og familie.

Jo jeg har skam oplevet det jeg skulle med dem og jeg takker for dansen og løber skrigende bort ;o)

• #9   6. jan 2010 jeg har lige lagt røret på.....
    som sagt tog det ca 15 sek denne gang at komme igemmen ,fortalte dem at jeg var oppe i det røde felt ,blev vider stillet til rette afd. og efter 2 min... var jeg igemmen..
    og
    jeg har så lige oplevet en servics der var i top.... de ville overvåge mit signal og lade en teknikker se på det og kontakte mig i næste uge,
    og de har fra trukke 2 lejet film fra kontoen.. som undskyld for den lange vente tid i telefonen... så nu må vi se om de opper sig og få mit signal til at køre som det skal...
    ps ps en flink gut jeg talte med . .
    mvh

• #10   6. jan 2010 KØB ALDRIG TDC TRIO

• #11   6. jan 2010 Trio er nok deres største fup nummer til dato. Folk der ikke undersøger det godt og grundigt inden køb bliver taget ved næsen.

• #12   6. jan 2010 forklaring tak

• #13   6. jan 2010 Lige sådan har jeg det med stofa , det er sku også nede konstant
    truer med at skifte til tdc

med det blir det vist ikke bedre af

• #14   6. jan 2010 SÅDAN Jeppe - Det virker hver gang smiley

• #15   6. jan 2010 Søren `MC AASE´

tak....
    hæ hæ

: )

• #16   6. jan 2010 Jesper S
    og
    peder(silkeborg) P

forklaring tak

mvh

• #18   6. jan 2010 Jeg har haft det i 3 år nu uden problemer, TDC tv, TDC internet og fastnet i over 30 år og jeg må desværre sige at det kører uden problemer

• #19   6. jan 2010 De dårlige oplevelser skal vel ses i forhold til antallet af kunder, som de jo har vildt mange af.
    Jeg har aldrig selv brugt dem, så jeg synes da de er helt i top smiley
    Kæresten har mobil hos dem, og hun siger at regningen er ganske uigennemskuelig, så det er svært at se om det stemmer. Hun skifter til Telenor/Sonofon som jeg selv har haft de sidste 10 år og været godt tilfreds.

I øvrigt er det lidt morsomt at læse denne tråd igennem, og i bunden er der så sandelig et TDC reklamebanner smiley hehe

• #20   6. jan 2010 hæ hæ fedt med reklamen i bunden hæ hæ . .

: )

• #21   6. jan 2010 Profiber - det dur bare.

• #22   6. jan 2010 Jeg vil ikke påstå at TDC har leveret mig noget "bæ"...

Meen de kan bare vente sig til jeg får lyslederen ind... LoL...
    TRIO..?!? Er det ikke en reklame fra WUPTI Peter der..??? c",)

• #23   6. jan 2010 TDC er nogen PISABER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! få aldrig det lort!!!

• #24   6. jan 2010 Åh hva' så fætter listepik.
    Sku' du lige af med en bøvs der? hehe

• #25   6. jan 2010 Godt nok er det svært at komme igennem, men prøv at henvende dig i en TDC butik...mon ikke det kan hjælpe..??

• #26   6. jan 2010
    Jørgen B. G. (Vejle) G

læs..... jeg er jo kommet igemmen......

mvh

• #27   7. jan 2010 Jeppe: Du kan selv læse om det på deres hjemmeside.
    Men kort fortalt, du får en 10Mbit forbindelse som skal bære det hele. Et tv optager 3,8Mbit og ser du HD optager den 8Mbit af forbindelsen.
    Du skal desuden have boks til hver tv og betale abbonnement mv. for hver tilsluttet enhed.

Hvis du ønsker flere tv til koblet, skal du købe en ekstra pakke udeover de enkelte tilslutninger som du skal leje, som giver 4Mbit ekstra, altså 14Mbit total, og en alm kanal optager stadig 3.8Mbit og en HD 8Mbit ud af dine sammenlagte 14Mbit.

En lille hurtig udregning, siger at hvis du kun skal have et tv og ikke gider se HD, så er det en fin løsning, hvis man altså bryder sig om tdc, men ønsker du at koble flere enheder på, som de fleste husstande i dk, så falder hele lortet til jorden.

En total pris pr. måned har jeg ikke regnet på men 1000-1500kr pr. måned er nok ikke helt ved siden af, alt efter hvor mange tv mv. man ønsker at have tilsluttet.

• #28   7. jan 2010 Glemte helt at sige at de 4Mbit du får ekstra hvis du vælger deres multiløsning ikke kan bruges til at surfe på, men kun tv.
    Og så garanterer de kun 5Mbit og "op mod" 10Mbit...

Skønt firma......

• #29   7. jan 2010 sur røv . . set ud fra den vinkel.......

mvh

Kommentér på:
TDC

Annonce