{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TDC Boks
  • #1   8. nov 2014 hey . den gang jeg kørte med tdc der var der en lille hd når man så i hd så går ud fra der er der inu mvh karim ps der svære en hd kvaliteten fra tdc meget dårligt smiley

• #2   8. nov 2014 Nej det gør der ikke

• #3   8. nov 2014 søren.

hvordan ved man så det er en udsendelse i HD og at ens ting - udstyr viser i HD. altså udover man burde kunne se det. smiley

jeg er nemlig i tvilv om jeg modtager og for fremvist i HD .

smiley
    mvh

• #4   8. nov 2014 Jeg har yousee uden boks. Der står kun HD ved nogle af kanalerne (tv3 og 3plus). Tv2 står der ikke HD hos mig selvom det er det.

Men på den anden side, hvis du er i tvivl om det er HD eller ej, hvorfor så bruge de 50% ekstra strøm det koster at køre i HD? smiley

• #5   8. nov 2014 Jeg fik HD for et par måneder siden, og blev selv skuffet over forskellen, på HD og SD, men mit fjernsyn skriver hvad kanalen hedder når jeg skiftet og der skriver den HD, plus jeg da også godt kan se forskel, især hvis man har close up billeder af Feks et ansigt..

• #6   8. nov 2014 Også TDC jeg har....hvis man begynder at læse lidt om det kan man så også se at tdc er nogle af dem der udsender HD med den mindste båndbredde, altså dårligt kvalitet....

Under tv guiden skriver den også HD ved de kanaler der er det

• #7   8. nov 2014 så nogle siger at det vises og andre at det ikke gør.

så det fint.

smiley smiley

mvh

• #8   8. nov 2014 Jeg går ud fra, at du har TDC Home Trio? Hvis du skal se HD derpå, skal du tilkøbe det som et ekstra abonnement. Og så er jeg ret sikker på, at du skal langt ned på kanallisten for at finde dine HD-kanaler, hvis du da ikke selv har lavet en sortering af dem. På kanallisten vil der stå HD - fx ud for TV2 eller 6'eren.

MEN på Home Trio er standardsignalet så godt, at der ikke er meget forskel på standard- og HD-signal. Så uanset hvad vil jeg mene, at du godt kan spare de penge smiley

Mvh
    En der har arbejdet hos TDC

• #9   8. nov 2014 Claus A har ret, dog vil jeg rette det til at HD signalet er så ringe, at man godt kan spare de penge smiley

• #10   8. nov 2014 De fleste kanaler har et HD-logo, men ikke alle. Jeg kan ikke lige huske dem alle på stående fod.

Kanalerne ligger fra cirka 60 og op.

• #11   8. nov 2014 tak gutter .

• #12   8. nov 2014 Okay, det virker slet ikke som mit tdc. Jeg har mellempakken hvor alle kanalerne ligger analog lige i streg til kanal nr 13, og derefter ligger alle kanalerne (24) kanaler i streg lige bagefter i HD. Men jeg kører som sagt uden boks, ved ikke om det har noget at sige.

Desuden er der KÆMPE forskel hos mig på HD og ikke HD. Måske det ikke kun skyldes signal, men også fjernsynet? For mine HD kanaler er stort set som at sætte en blueray i afspilleren.

• #13   8. nov 2014 Hvis du modtager TDC HD er det i 720p, det kræver meget høj båndbredde hvis det skal være højere og det bruger de ikke endnu, såvidt jeg ved!
    Mange af kanalerne er "bare" i digital kvalitet, som er udmærket og er dét, mange som ligger for langt væk fra TDC centralen eller et DSLAM skab kan modtage, i f.eks. Trio pakken!
    For langt væk, betyder også at fornuværende vil du måske ikke kunne få højere hastighed en ca. 4-5 Mbit båndbredde alt efter hvor langt ud du skal på trådene!
    Yousee er anderledes da det kører på coaxkabler fra enten skab eller central! Der kan man tilbyde meget højere båndbredde end hvis det er på kobbertråde, ADSL løsningen!

• #14   9. nov 2014 "meget høj båndbrede" ahh, de kører lavere bitrate end en standard DVD, så jeg vil nu ikke mene det er meget høj :P.

• #15   10. nov 2014 Det jeg siger er at højere opløsning( pixels f.eks. 1080p) kræver mere båndbredde og det er ikke lige til på kobbertråde, men på fiber kan det lade sig gøre, det er bare ikke alle steder udbyderne kan tilbyde det!
    Så er der jo også parabol løsninger! Der er mange muligheder!:-)

Kommentér på:
TDC Boks

Annonce