558 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

R1 vs CBR eller noget andet måske R1 vs CBR eller noget andet måske

Hmmmmm....

Hvilken mc mon er den bedst kørene ..

Hvilken af dem er kønnest . .............

hvis man havde money nok ,hvilken ville man mon vælge...

eller ville man måske gå hen og vælge en sport-turing isteder .... tænker her på zzr 1400...

ja ja de 3 kan ikke sammenlinges, ved det , og det er heller ikke det jeg prøver på...... syntes bare at de alle er fede mc...... og at jeg nok ville have svært ved at kunne besteme mig hvis jeg skulle vælge......... syntes de alle er super på hver deres måde . .

hmmm tænk hvis man kunne købe en af hver ... : )

se dem i sort........ : )

http://cbrworld.net/forums/thread/277967.aspx

http://www.twobros.com/cgi-bin/shopper?search=action&sku=005-17404&searchstart=0&template=Templates/TBRSearchResult-Simple-Yam-R1-SO-07.html

(link fjernet)

http://www.dba.dk/asp/sektion/artikler/detail.asp?ArtikelId=37242

Ja Ja man må vel have lovt til at drømme : )

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  R1 vs CBR eller noget andet måske
  • #1   17. maj 2008 Tjaa, eller:

Er blå eller grøn den flotteste farve?

Blondine eller bunette?

Sommer eller vinter?

frikadeller eller pizza?

Fortsæt selv ;o)

((((((R1 seføli ;o))))))

• #2   17. maj 2008 Fissen: Ja honda giver mest fisse i skelbækgade ;o)

• #3   17. maj 2008 Helt klart r1eren! Syntes at den nye honda ligner lort! Prøv at se den i virkeligheden. Syntes kawaen er alt for stor og ikke ret sporty.

• #4   17. maj 2008 R1'ern er jo også billig i forsikring, den står kun med plader på et par måneder om året, resten af tidenn får den lavet gearkasse.

• #5   17. maj 2008 Anders....
    Ja det var da en udmeldning... har set og prøvet CBR syntes den er flot... og kører pisse godt... ZZR er også prøvet, virker ikke stor og klodset, men er skuffet over finnis på den ,den virket som om der ikke var brugt så meget tid på at få tingene til at sidde rigtig.... R1 har jeg ikke prøvet.... endnu....

C4

Ja det har jeg hørt lidt om.... men gælder det mon også 08 .....

• #6   17. maj 2008 Det tror jeg ikke, men det lyder godt i mine øre.

• #7   17. maj 2008 Hæ Hæ når det er med den på ....

• #8   18. maj 2008 Gixxeren selvfølgelig smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.709
    #9   18. maj 2008 CBR1000 er sgu for grim hvis vi snakker 08 modellen. Den kører godt, men er i manges øjne for kedelig og uinspirerende - men letkørt på godt og ondt.

R1 har jeg prøvet et par stykker af - og det er helt sikkert mit næste valg hvis jeg skal have en MC nummer 2. Den er velkørende - den styrer og bremser fantastisk - og så er den SÅ veldesignet efter min personlige mening. Jeg er 193vm høj og sidder ganske fornuftigt på den - og det er sjældent det sker... Til småfolk er den også god da sædehøjden er lav.

ZX10R er bare en øjebæ uden 2 linjer som passer sammen. Jeg ved sgu ikke hvilke stoffer designeren har været på da han sad og tegnede på den, men ihvertfald noget som ikke er lovligt. Bagenden er for lav og kedelig - forenden med de der dråbeformede lygter.. suk...
    Det er bare ikke mig. smiley

Jeg synes GSX-R1000 er rimeligt fed, men det holder INGEN steder at man ejer en cykel som for evigt vil blive forvekslet med en 750 eller 600 - de ligner med andre ord hinanden for meget. Jeg sidder desuden en smule forkrampet på den da jeg ikke kan ændre benstilling uden at knæene går på tanken. Jeg har kun prøvet en 1km ligeud, så hvordan den kører, skal jeg ikke kunne sige. smiley

ZZR1400 har jeg ingen intentioner om at prøve - den er for grim og kluntet til mig...

• #10   18. maj 2008 R1 er kun til gamle damer.. smiley

• #11   18. maj 2008 hov hov, bare fordi at man er 32, og har et BMI som en gravid kælling kan man stadig skrive: "ung frisk, veltrænet muskoløs fyr søger..."

;o)

• #12   18. maj 2008 Hvor ligger skelbækgade ..............!!!!!!! ;o)

Kommentér på:
R1 vs CBR eller noget andet måske

Annonce