996 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

CBR 900 Vs R1 CBR 900 Vs R1

Hej i Forum.

Jeg er på udkig efter ny cykel og har kigget på henholdsvis: Honda CBR 900 SC 50 Årgang 02-03, Og Yamaha R1 Rn09 Årgang 02-03.

Er der Nogen der kan komme med nogle for og imod info for de to cykler. Styreenskaber, Motor, udseende osv..
Alle meninger er tilladt.

Lige pt hælder jeg mest til at købe cbr 900.

Mvh Michael

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  CBR 900 Vs R1
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.710
    #1   25. jun 2009 Jeg tror du får den bedste cykel i 954'eren både med hensyn til køreegenskaber og motor / bremser. Der er dog ikke ret mange af dem, så husk på det når du skal til at lire den...

• #2   25. jun 2009 firebladen holder i motor og gearkasse !!!

• #3   25. jun 2009 Sædeskål, Tonet kåbeglas, malet, udstødning, blanke fælge, Osv det er vel altid til at få fat i?

• #4   25. jun 2009 Jeg kan kun udtale mig om Firebladen. Den er fed på alle måder. Udseendet er uden sammenligning for mig en af de fedeste cykler. Men... Du skal tage ud og prøve en for den er ikke så letkørt som andre CBR modeller. Men det er det der gør at jeg synes den er ekstra fed, for belønningen er SÅ meget større.

Og jo jeg tror R1eren er nemmere at finde gejl til, men jeg har da fundet lidt til Bladen, og det har de forrige ejere også som du kan se.

• #5   25. jun 2009 Ang kvalitet af R1, så vælg ´04 og op. Der er ingen børne sygedommer mere. Det er bare kram =0) Og idag fåes de jo til en slik.

• #6   25. jun 2009 Jeg ville finde de få tusinde mere og købe en R1 04'er

• #7   25. jun 2009 jeg vil nok vove og påstå at du i r1'eren får en mere bølle-mc... den går på hjul hele tiden med de standard bagdæmpere... omvendt set er den utrolig letkørt og behagelig og noget der virkelig ligger sig ind i svingene... er selv fuldstændig vild med min egen gamle fra 98 efter at bagdæmpere blev strammet lidt mere op... omvendt set så har du jo indsprøjtning på cbr954... effektmæssigt ligger de op af hinanden og ja hondaen holder nok den bedste gensalgsværdi, så længe den er iorden. På den anden side hvis du vælger og sparre lidt mere sammen så fåes r1 fra 04 til utrolig små penge... og det er jo af den nye hårde generation af 1000 kubikkere hvor vægten er godt nede...og effekten er steget en del.

• #8   25. jun 2009 Jeg har læst at en r1 fra 02-03 har nogle problemer med motoren og yamaha vil kun lave det hvis service bogen er ok.

Kommentér på:
CBR 900 Vs R1

Annonce