Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  CBR 954 vs R1 priser
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.710
    #1   17. nov 2007 Folk tror vel som sædvanligt at Honda er guld og diamanter værd. smiley

• #2   18. nov 2007 Er prisen højere på Hondaen....så er den jo også guld og diamanter værd, he he.
    Fakta er at de holder prisen rigtig godt. Og at Honda ikke laver de der numre over for deres kunder med at dumpe priser på modeller der ikke er udgået.

• #3   18. nov 2007 At forhandlerne sælger ud af sidste års modeller er der jo ikke noget nyt i, det kan vi som forbrugere kun være glade for.
    At der er nogle mennesker der bare skal have den nyest af den nyeste model, ja de må jo så finde sig i et større værdi tab, og sådan er det jo med alt, lige fra biler til mobiltelefoner.
    Det koster at være med helt fremme.

• #4   18. nov 2007 ja sådan er livet. Selv har jeg altid haft svedige drømme om en fireblade af nyere årgang... men jeg fandt så en r1... som jeg faktisk er blevet rigtig glad for. Men honda holder en fin kvalitet, - men synes nu heller ikke Yamaha er dårligt overhovedet! R1 er en gedigen cykel. Måske knap så komfortabel kørestilling, - men hvad ved jeg, - har ikke mødt en der ville give en prøvetur på sin 954'er endnu.

Men held og lykke med at finde en R1 eller 954.

ps. køber du 954 så få dig en amerikanerluftfilterkasse til den, så får du mere moment (i kraft af bedre luftgennemstrømning) Har hørt en sige den så får bedre moment end de nye 1000rr...

mvh Offslow

• #5   18. nov 2007 Det er udbud og efterspørgsel! Der er mange sælgere til R1'eren, og knap så mange sælgere til 954'eren.

• #7   18. nov 2007 til Anders (roskilde): min gamle overbo er ivrig mc-ist. Han fortalte om en bekendt der havde fået smidt en amerikaner luftbox+kn-filter på en 954, og den kom til at lave flere nm end den nye cbr1000rr... bare hvad han sagde. Tror det er pga. deres luft i staterne er mere mager, så cyklerne bliver lavet med en kasse, hvor der er større hul igennem.
    så kan i selv gætte hvad der sker når man kombinerer det med fed skandinavisk luft. smiley

mvh Offslow

Kommentér på:
CBR 954 vs R1 priser

Annonce