407 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Windows Movie Maker (Import af video) Windows Movie Maker (Import af video)

Jeg kan ikke helt forstå hvis jeg vil importere noget video jeg har som måske fylder 150 mb ind i WMM så deler den det op i en hel masse dele og som overhovedet ikke er i samme længde eller noget.. Utroligt træls når man skal sidde og sætte det hele sammen..

Nogen der kan komme med en forklaring?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Windows Movie Maker (Import af video)
  • #1   24. apr 2008 Ja, den deler det op som du har optaget det, dvs. du kan trække det hele ned i din timeline og så har du en lang film....

• #2   24. apr 2008 Ja okay, men hvorfor når jeg ser filmen inden er det jo en fil og når man så importere den bliver det helt så meget op i stedet for at bare ligge filmen ind i en del..

Det er virkelig virkelig virkelig mange dele syntes jeg..

• #3   24. apr 2008 WMM deler klippet op fordi den tror det er forskellige 'scener' optaget efter hinanden.
    For at slå den feature fra, skal du ind i 'Import'-menuen, i bunden er der en checkbox til "Create clips for video files", slå den fra og WMM skulle importere hele klippet.... måske, det er længe siden jeg har brugt det smiley

• #4   24. apr 2008 ellers bare få efterfølgeren, altså den nyeste version af wmm der gør den det ikke smiley

• #5   24. apr 2008 Du kan også bare markere alle delene og trække dem ned i en boks,så kommer automatisk i række følge...

Kommentér på:
Windows Movie Maker (Import af video)

Annonce