Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • buske med rødder graves op og fjernes 3.000 kr.
  • Montering af hasvik skydedøre. 300 kr.
  • Hurtig løsning af småopgaver 1.050 kr.
  • elektriker 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mc galleri
  • #1   29. sep 2020 Nej.... Jeg er efterhånden sjældent herinde.

• #2   29. sep 2020 Fuck det husk at bestille feriepenge og køb noget smart til kværnen her i dk, så bliver Mette glad smiley

Alternativt fyr den af inden vinterhi og betal dem tilbage igen smiley

• #3   29. sep 2020 hun er kun ude efter skatte penge som de kan bruge på deres flytninge

• #4   29. sep 2020 208.957 i kø før mig, noget kunne tyde på hun har glemt at sørge for at hendes venner er på arbejde ?

• #6   29. sep 2020 #3 Beskidte Vældfærdsmigranter hedder det

• #7   30. sep 2020 Det er alle galleri siderne der er uddøende, efter min mening skyldes det en række ting:
    Man glemte at følge med tiden, dårlig administration og alt for mange reklamer.
    Markeds sektionen er virkelig skrækkelig, der er ubrugelige søge muligheder, dårlig søge algoritme og manglende filtrering og sorterings muligheder.
    Søger man eksempelvis på XJR 1300, ja så hvad der dukker op, alt muligt andet. Det er bare ikke godtnok.
    Så er der deres egne reklamer i forum, HeyMate kan jo gøre som de vil, men det skræmmer jo folk væk at man skal de på den slags.
    At bilgalleri stadig tager penge for at man kan lave en annonce som privat, ja det er lidt komisk.
    Er ikke selv fan af eksempelvis facebook, det er en stor rodebutik - men det er her folk flytter hen i 117 forskellige grupper og forums.

Har været her i mange år efterhånden, aktiviteten er gået op og ned, men nu er det blot ned ad desværre.

• #8   30. sep 2020 Facebook er ikke andet end et overvågnings side for det offenlige til at holde øje med folk..

• #9   30. sep 2020 Er herinde hver dag, men hver eneste gang jeg ser "Hey Forsikring" som øverste emne i forum så tænker jeg at det er på tide at finde et andet sted. Føler at ejerne af siden tager pis på os med sådan et indlæg.

Har ellers været med i mange år og læst med interesse de mange forskellige indlæg i forum.

• #10   30. sep 2020 sååååh... ud af din start med at syntes at galleriet er dødt, gik du til udlændingepolitik og "big brother is watching you"

Det har vel næppe noget med mangel på aktivitet herinde at gøre smiley

• #11   30. sep 2020 Jeg synes det er dødssygt og alle brugerne er nogle forbandede røvhuller smiley

• #12   30. sep 2020 jeg bruger stedet her meget. kikker på Mc'er og det folk skriver. Dør ikke hen, bare mere kvalitet

• #13   30. sep 2020 Var til det med feriepengene dem giver staten jo kun fri for de kan hive skatten på dem..og face bookvar til det onekl jan skrev...

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.709
    #14   30. sep 2020 Motorcykelgalleri har længe været på vej mod afgrunden. Forum formatet er ved at uddø, for folk har skiftet til sociale medier som er meget mere møntet på korttidshukommelse og de samme 15 spørgsmål fra uvidende individer.

Da Bazoom solgte hele menageriet til Hæjmæte, kan det vist kun have affødt en bunke mennesker, som stadig griner hele vejen til banken.

Nu sidder vi få aktive brugere så tilbage med en kommercielt drevet hjemmeside, som med al sandsynlighed køber hits andre steder for at pynte på deres statistikker, for at kunne sælge flere reklamebannere og annoncevisninger - og som ikke har NOGET som helst ønske om at drive gallerierne eller salgssektionerne for vores skyld.

Så længe de vedligeholder illusionen om de mange hits, får vi "lov" til at bruge forummet, men så snart flertallet af annoncørerne lufter lunten, lukker lortet med et brag.

• #15   30. sep 2020 Jeg vil give dig ret Sejmon
    Jo flere reklamer der er kommet jo færre gider bruge MCG,
    De har godt nok fået ødelagt MCG i deres forsøg på at lave penge.....
    Hvad fik de solgt MCG for ?

Jeg skrev faktisk til Kasper Holm som reklamere for Heymate hvorfor han ville snyde folk på MCG for penge med de virkelig dårlige forsikringer som han prøver at prakke folk på,,,,
    jeg fik dog aldrig svar fra fjolset....

• #16   30. sep 2020 #8 de har da i det mindste ikke fundet ud af jeg aldrig nogensinde har betalt licens

• #17   1. okt 2020 Forstår bare slet ikke trådstarters påstand - Se bare "el-løbehjul eller knallert" - end ikke Cirkusrevyen kan hamle op her med ligende "billig komisk" uderholdning smiley

• #18   1. okt 2020 Sajmon, du er fandme en mand der tør sige din mening... speak your mind and ride a fast hore... sorry, horse

profilbillede
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.709
    #19   4. okt 2020 #15 - Ingen ide hvad de fik for det. Don't care.

Det kan kun være købte hits eller google optimeringer der trækker alle de sidevisninger.

• #20   4. okt 2020 Bruger det ofte - næsten dagligt og glem ikke at det er blevet efterår... Jeg glæder mig over at det ikke er fjæsen og så kan jeg godt leve med lav aktivitet, så længe der er nogle tilbage med deres store viden og lange erfaring.

Kommentér på:
Mc galleri

Annonce