492 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

MOTO GP er det værd af købe? MOTO GP er det værd af købe?

Hejsa.

Nu har jeg efterhånden læst en masse forskellige tråde vedr. moto gp og det lyder smadder hyggeligt at kunne køre sammen og mod hinanden online.
Men inden jeg bruger penge på det, så vil jeg gerne vide om det ikke bliver kedeligt i længden og hvad det helt præcist går ud på. Har læst at MOTO snakker om han har sat sin Ducati rigtigt op så nu er den bare super-duper.
-Betyder det at man skal have forstand på mc-teknik for at kunne spille det eller er det noget man rent faktisk kan lære en smule om ved at spille det?
-Hvad kræver det af din pc - ram, grafik osv?
-Spiller man en campaign når man ikke spiller online?
-Er der forskellige typer ræs. Både baneræs og måske cross eller noget?
-Hvilken net forbindelse skal man have?

Andre forumemner med "MOTO GP er"
moto gp
der er moto GP nu på tv 3 sport 1 lige nu :)
Skrevet af: jimmy d - 26. mar 2017
Moto GP
Så er der sku snart kval i Spaniens gp.
Skrevet af: Tommy B - 3. maj 2014
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • buske med rødder graves op og fjernes 3.000 kr.
  • Montering af hasvik skydedøre. 300 kr.
  • Hurtig løsning af småopgaver 1.050 kr.
  • elektriker 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MOTO GP er det værd af købe?
  • Mikkel C
    Mikkel C Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Svar: 3
    #1   20. nov 2007 Jeg installerede lige MotoGP '07 i går aftes, og efter at have spillet de foregående spil kunne jeg se at det var småting der var ændret. Dog ændrer det ikke på at spillet er mega fedt. Jeg ved ikke rigtig hvad det kræver af din pc, da jeg lige har købt ny, så den kører det på højeste specs uden problemer. Tror ikke du behøver en s¨vild net-forbindelse en 512 skulle kunne gøre det.. Spiller ud ikke over nettet kan du køre; quickrace, championship, racing career hedder det vidst nok ;), time trial osv. der er to typer cykler, motogp cyklerne og "extreme" cyklerne. men det er bare en masse slags bikes blandet i én stor pærevælling, hvor du kører på en masse internationale baner. lige du også kunne i de foregående spil...
    eksempelvis med Extreme600 eller 1200.. Håber det var svar nok, eller må du jo pm'e mig.. så kan jeg evt sende dig nogle screenshots.

• #2   20. nov 2007 http://www.motorcykelgalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=341

Den her gruppe kan vidst give dig svaret smiley

• Mikkel C
    Mikkel C Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Svar: 3
    #3   20. nov 2007 OMG en ringe forklaring fra min side.. anyways.. har du brug for flere svar så spørg i gruppen eller pm mig..

Kommentér på:
MOTO GP er det værd af købe?

Annonce