856 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Nogle med forstand på 5hk b/s motor Nogle med forstand på 5hk b/s motor

Hej

Jeg har lånt en havefræser af min far

Den går utrolig ujævnt den står hele tiden og justerer omdrejninger oser sort konstant

Jeg har prøvet at hive luftfilteret af da jeg var af overbevisning om den fik for meget benzin

Krumptapsudluftningen pillet fra

Har lige lukket op til membranen men umiddelbart ser det fint ud se billede

Nogle gode råd?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogle med forstand på 5hk b/s motor
  • #1   17. jul 2019 Har du prøvet med et nyt tændrør?

• #2   17. jul 2019 På min græsslå maskine med b/s motor, var det pakningen, omkring svømmerhuset, i kaburatoren der var suget ind , så den ikke var tæt, den svingede utroligt meget når den kørte (i alle omdrejninger)
    Jeg satte den på plads, og spændte skruerne, så har den virket siden. smiley

• #3   17. jul 2019 nyt tændrør bliver i morgen

har netop lige fået karburatoren afmonteret og lagt i blød

pakningerne er ikke gode på den mere så skraber dem af og så må det blive flydende pakning i stedet

• #4   17. jul 2019 men umiddelbart så er selve tanken på den her svømmerhuset, jeg har ingen dyser kunne finde på den uheldigvis for jeg ved faktisk ikke lige helt hvordan den styrer mængden af benzin

• #5   17. jul 2019 Er der evt en choker på sådan en maskine

• #6   17. jul 2019 Det er næsten altid pakningerne i karburatoren, spar tændrøret væk, det er ikke det smiley

• #7   17. jul 2019 Yes . Det er tydelige tegn på at din membran. er død. Det er ikke altid til at se.

• #8   18. jul 2019 hc jep der er choker

den har et spjæld for sig selv til det og den åbner og lukker fint, det er faktisk det eneste spjæld man kan se i den det er lige nedenunder luftfilteret

er der nogle der ved hvordan man evt finder ud af hvad model motor det er, vi er lidt usikre på årgangen men mener det en 2007, jeg har været inde og kigge kataloger og man kan få alt skal bare have et nummer på den men umiddelbart har jeg ikke fundet et nummer på den

Kommentér på:
Nogle med forstand på 5hk b/s motor

Annonce