Nogle med forstand på 2008 Honda Motor {{forumTopicSubject}}
Nogle der kan være behjælpelige med dette?
Jeg vil rigtig gerne betale en for at kunne se/høre/lave det der er galt med den, da jeg skulle have haft kørt på den i dag desværre.
"Jeg har i dag været ude og køre en tur på min Honda CBR 600 RR, og da jeg startede den op, der lagde jeg godt mærke til at den ikke brummede lige så dybt i tomgang som den plejer, den har Akrapovic bagpot på.
Jeg tænkte ikke mere over det, og kørte så. Da den var blevet godt varmet igennem, så blev den kørt godt ud igennem gearene nogle gange på den lange tur jeg havde, og pludselig så mistede den MEGET træk. Den har mistet så meget så den ikke engang vil på hjul i 1. med fuld gas.
Så kører jeg selvfølgelig direkte i garagen, og kan høre at der er en svag "raslen" fra motoren. Lyder som om det kommer mellem blokken og afgangsrøret, og det lyder selvfølgelig ikke godt! ??
Nogle der ved hvad det kan være?
På forhånd tak..."
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.700
Det kunne være ret smart hvis du lige sagde hvor i landet du bor, så folk evt har chancen for at tilbyde deres hjælp lokalt.
okt 2016
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 25
Jeg er fra Ringsted-området på midtsjælland.
okt 2016
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 26 MC-er: 9 Annoncer: 1 Emner: 14 Svar: 140
Jeg tænker.. Er det ikke nok med ét opslag på forumet?
http://www.motorcykelgalleri.dk/forum/teknik/319838-hjaelp_motor_rasler_og_mister_traek
okt 2016
Selvom du intet bud har på mit problem, så vil jeg gerne uddybe hvorfor jeg også har skrevet det her opslag.
I dette opslag skriver jeg at jeg gerne vil betale en mand for at komme ud og kigge på den/lave, da jeg skulle have haft kørt på den i dag, og meget få værksteder nok har åbent.
feb 2006
Følger: 176 Følgere: 165 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.523
okt 2016
Jeg vil bare rigtig gerne have den til at køre optimalt igen. Og blev ret nervøs, fordi det lyder altid som en grim reparation sådan en raslen og mindre motorkraft..
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.700
Nogle med forstand på 2008 Honda Motor