522 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 31 Svar

Hvad mangler man så??? Hvad mangler man så???

Jeg har givet mine rådne teenagere lov til at holde fest for ca. 35 af slagsen i mit hus i morgen. Huset er i 2 planer, og vi gamle barrikarerer os ovenpå.

Nedenunder har vi fjernet spisestuemøbler, al vi og sprit af nogen lødighed, min stjerne kikkert, et par gamle møbler med affektionsværdi, diverse lamper og gulvtæpper.

Der er fundet et par spande frem, som kan anbringes strategiske steder, terrassen er ryddet og kan anvendes til diverse emergencies. Der er stillet rengøringsremedier frem og alle motorcykeldele er fjernet.

Jeg har overvejet om man kan tegne en form for specialforsikring, men har valgt ikke at kontakte mit forsikringsselskab, for ikke at blive sagt op!

I huset er diverse spiselige sager, som nok komer til at gøre gavn, sodavand og et par kasser reparationsbajere.

Er der noget jeg har glemt???

P.S. Forresten - Rigtig godt nytår til jer alle - og tak for det gamle!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad mangler man så???
  • #1   30. dec 2006 Tip:
    Tøm din vaskekurv og sæt en sort sæk i . eller 2 hvis det noget du har,,
    Plastglas er et most..
    Håber alt går vel,,, godt nytår til dig også

• #2   30. dec 2006 Modig mand, modig mand, det skal du have, ej det kommer da sikket til forløbe fint.
    Held og lykke.
    Og godt nytår til dig også.

• #3   30. dec 2006 Hatten af for dig du har storsind og guts! håber det forløber smertefrit!

• #4   30. dec 2006 Godt nytår!

• #5   30. dec 2006 Indrøm Knud... Du håber på at få lov at deltage nedenunder, der skal nok blive gang i den...:-)

• #6   30. dec 2006 Ronni

Du har sgu nok ret, jeg bliver i hvert fald nødt til at gå en inepktionsrunde eller to

• #7   30. dec 2006 35 mennesker... Der bare har to kilo krudt med hver, det ender jo med en ny Seest katastrofe. Har du garderet dig for det....?...:-)

• #8   30. dec 2006 Knud>
    Du går bare ned og råber af dem, at enten skruer de ned, eller også giver de en bajer!
    Så skal du se hvor mange gratis bajere du får!! :o)

Godt nytår til alle.

Daniel

• #9   30. dec 2006 Jaaaaa... vil du adoptere mig på stedet så????????? Du er en meget stor mand.... nytårshatten af for dig..!

He he held og lykke!! Og godt nytår...

• #10   30. dec 2006 jeg har selv prøvet det, DU fortruder, vi var ikke hjemme, og der skete : hele stueetagen var klistet ind i øl vin og bordbomber, smadret glas ,ølflasker. rester af mad chips mm alle døre stod bare åbne og alle gik bare ud og ind, ( det var møgvejr det år ) 1 SAL trappe gang var ikke til at kende, badeværelse, havde man brækket i håndvasken , for derefter at smide to eller flere kanonslag ned i det bagefter, nogle havde været i bad med vin sprut og noget andet ubestemt,
    jeg siger bare
    LAD VÆRE, man bliver bare uvenner med sine børn bagefter .

• #11   30. dec 2006 mit råd er savsmuld.. hvis folk brækker sig på gulvet, dæk det til med savsmuld.. så kan man vente en time og støvsuge det op, kartoffelmel tager vin og lign i gulvtæppet.

Og alt efter dine børns venner, ville jeg fjerne ting som kan sælges til den lokale pusher (eller mc-pusher) såsom tv, brødristere og kakkelovne (har været til en fest hvor at vi vågnede op næste morgen og deres kakkelovn var væk?!)

• #12   30. dec 2006 Knud...

Jeg syntes det er kanon gået af dig, der ikke mange af sådan forælder... Super..
    Jeg håber det kommer til at gå rigitg godt, for så kan de jo komme igen næste år...
    Håber i får et godt nytår...

Biker knus Gitte

• #13   30. dec 2006 Hust at lægge brugte Konto og kredit kort, et par 100,- Kr. sedler der rullet, samt et spejl ned til dem. Snøft.....Snoart....

Sørgeligt, men sandt.

• #14   30. dec 2006 Hurtig ud og købe 3 tidligere narkohunde med navne som flænset, django og fnulder.. og så bare ind med dem.. hjælper også hvis du står med 3 af dine lokale biker venner i vest og hilser på alle dem der kommer... gerne med et par buler on den ene arm smiley

• #15   30. dec 2006 Det er meget vigtigt at la` være med at invitere nogen som helst...... forsikringen dækker ikke hvis ens gæster er inviteret...

det er sgu`helt rart at se hvad ens unger laver og det kan man jo gøre når de fester hjemme. håber i får en fin fest og godt nytår herfra.
    KELD.

• #16   30. dec 2006 Okay-tak for de mange fine input.

Nu er det sådan, at vi har prøvet det en gang før, og en af betingelserne er, at vi er hjemme, og vi er synlige!

Sprut og bajere er velkomne, alt andet er bandlyst, det gik godt sidst, men sikke et rod!!! Den første der afsløres med en "dansekiks" får TÆSK!!! og det ved de allesammen!

Ronni: jeg tror du har ret. Der kommer til at være meget krudt, og måske skulle jeg indrette et par godt adskilte affyringsramper.

• #17   30. dec 2006 Kim:

Jeg tro faktisk kun der vil være en enkelt scootergallerist til til stede, og hans NRG ligger spredt i atomer i mit udhus - kvajet glemte, at sådan en skal have olie på smiley

• #18   30. dec 2006 knud... spande med sand i er perfekte til at affyre alt muligt fra... specielt raketter... så undgår du også ødelagte flasker i haven (måske). og så husk at det dersens pigtrådsmusik det er altså fordærvende for ungdommen... så de må kun hører britney spears som jo er så højt respekteret.

• #19   30. dec 2006 Engine 41. Kommer du hele vejen fra Vejle, så er du sgu velkommen.

Jonas: Guddommelig inspriartion: de her tøser kommer til at aflevere deres trusser ved døren når de kommer - fantastisk ide, nu skal jeg bare have konen ekspederet ud!

• #20   30. dec 2006 He he, håber det kommer til at gå rimelig smertefrit.
    Men der kommer da forhåbentlig en tråd om forløbet senere.

• #21   30. dec 2006 knud... husk at bestille håndværker på forhånd.. så du sikker på du kan bo i huset allerede par dage efter de forlader huset.. smiley

• #22   30. dec 2006 knud.

lad høre fra dig i overmorgen, vi venter spændt på resultatet smiley

• #23   30. dec 2006 Husk at finde et alternativt sted til alt deres overtøj end der hvor husets egne sager hænger..!

Så kommer der ihvertfald kun bræk der hvor gæsternes tøj ligger og ikke på jeres egne sager.

Det samme gælder fodtøj..

Jeg taler af erfaring, jeg får dog "kun" 20 på besøg imorgen i min mors hus smiley

Muhahaha smiley

• #24   30. dec 2006 tjek lige at der ikke kommer nogen fra jagtvej 69 har de først bestemt sig for et hus er de sværre at få ud igen (ikke ulig rotter) kan jo være de ikke har plads nok længere inde i byen. de får jo nok flere medlemmer når ungdommen ser at man må opfører sig som det passer dem så længe man kommer i "ungeren"

• #25   30. dec 2006 Jonas

Nu skal de jo til Christiania, og så er vi ligusterfacister i de sydvestlige forstæder nok ikke attraktive - jeg ville fandeme nødig have noge af værelserne bezat!

• #26   30. dec 2006 liguster hæk er bare ALL MAN!!!

• #27   30. dec 2006 Asbestplader på loft, et lag 0;20 plastik på gulv oven på det lægger du 2 lag vådrumsgips, husk endelig at fortælle deltagerne at bordbomber over 2 kg holdes uden for, køb nogle plader til at lægge oven på dit spisebord, plastik inden dug, og ikke mindst.. sig til de satans laban'er at de skal opføre sig som du har tænkt dig at opføre dig, når du skal til indflytter-fest i deres kommende hus "og se lidt truende ud når du siger det" smiley

• #28   30. dec 2006 Og husk skiltet.. Hækken må IKKE ryges !!!.. og godt nytår til dig.

p.s.. tag endelig billeder af hvordan det så ud INDEN festen, så du kan genskabe villa idylen igen

• #29   30. dec 2006 Du har da glemt dørmændene! smiley

Og på et mere personligt plan: Dansestolpe, babyolie, håndjern og foldede 50'ere

Godt nytår smiley

• #30   31. dec 2006 allan r: kan man også bruge bøjede ti'ere?

• #31   31. dec 2006 Knud jeg håber det bliver en god aften og endnu en gang sku godt der er nogle forælder som ligger hus til ;o)

Godt nyt år er sikker på i får det skudt godt ind, kan bare se hvor meget mine købte den anden dag vi var ude og handle krudt...

Kommentér på:
Hvad mangler man så???

Annonce