{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.374 visninger | Oprettet:

"Fusker", hvad gør man? {{forumTopicSubject}}

Hey, jeg har for noget tid siden købt nogle dele af en bruger herinde fra.

Det gik egentligt fint, bortset fra en enkelt stump han havde glemt da han leverede delene. Vi aftaler selvfølgelig at han skal eftersende den manglende del, fint nok.

Har så efterfølgende haft kontakt til ham nogle gange, hvor han fint har svaret både over MCG.dk og pr telefon. Men jeg står sgu stadig uden den del der mangler.

Nu svarer han ikke hverken pr. tlf, sms eller på Mcg.

Jeg ved han gør en helt masse i handler over MCG og det lyder til han godt ved at et dårligt rygte gør det sværere at handle med folk.

Hvad gør man i den her situation? Hænger jeg ham ud her, eller håber jeg det hele er en misforståelse. Som han får bragt i stand evt. efter at have læst det her?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Fusker", hvad gør man?
  • #1   11. mar 2009 du må da gerne sætte et link til han`s side så kan man nok regne resten ud han har jo sådan en fin mc !!!!!!!!!!!!!!

• #2   11. mar 2009 Har virkelig ikke lyst til at kaste med mudder over et online-forum. Men altså der skal jo snart ske et eller andet.

Problemet er nok nærmere at han ikke har delen, og ikke rigtigt er villig til at slippe de få hundrede kroner til mig, der kunne tænkes som en rimelig løsning på situationen.

• #3   11. mar 2009 Giv os navnet på synderen, så klynger vi ham op !!

smiley

• #4   11. mar 2009 HELL YIIR, så skal der lynches, jeg henter tjære og fjer ..... så kan vi brænde ham på et bål bagefter smiley

• #5   11. mar 2009 LunD: Enig, man tager sgu ikke røven på folk.

• #6   11. mar 2009 I en handel er det altid godt, at alle effekter, bliver nedskrevet i et doc. hvor både sælger og køber skriver under. Hvis der en tvist, eks. som denne sælger, ikke har leveret alle effekter, skal man skrive det på slutsedlen. Så, desværre, i bagklogskabens syn, så var den nok den mest korrekte løsning, eller ikke have betalt det fulde beløb til sælger.
    Hvis du har papir på købet, så er det en mulighed at du henvender dik til en jurist! For at kræve din ret. Hvis du kan bevise at du ikke har modtaget alle effekter.
    VH Claus

• #7   11. mar 2009 Det er sku ireterende og så for så få penge
    Men så må man hellere stå frem og sige hvad der er sket og så få styr på det

• Morten J
    Morten J Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 2
    #8   11. mar 2009 Jeg ville sende sælgeren en mail/post/etc. hvor i jeg forklarede ham dillemaet du befinder dig i på baggrund af hans manglende respons. Herefter ville jeg stille og roligt liste de forskellige løsninger du ser på problemet. Som det sidste ville jeg forklare at hvis du ikke hører fra ham med en accept på et af disse løsningsforslag vil du bringe et indlæg her eller et andet relevant sted med alle oplysninger.

Hvis han er seriøs skal dette nok få ham op af stolen. Hvis ikke så er det for mig at se bare ærgeligt for dig, da I jo nok har handlet kontant uden kvittering..!

• #9   11. mar 2009 hej peter jeg syndes du skal skrive en sidste besked og fortælle ham at nu gider du ikke mere og du hænger ham ud herinde hvis der ikke sker noget NU

• #10   11. mar 2009 Kunne selvfølgelig sende ham et link til den her spændene tråd.

Alt det bøvl for så lidt...

Kommentér på:
"Fusker", hvad gør man?

Annonce