1.754 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 32 Svar

Det er sgu pinligt Det er sgu pinligt

I aftes kl 2 kom jeg hjem, der havde været et indbrud. Jeg anmeldte det selvfølgelig til politiet. De ville komme og se på sagerne i dag efter 9.

Jeg har lige ringet og rykket med beskeden "enten hørerjeg fra dem eller også rydder jeg sgu op nu - her ligner en prøvesprængning". Så blev jeg bedt, hvis muligt at tage billeder.

Nu har jeg lige haft et besøg af en flink betjent - han interessereder sig især for ad- og afgangsveje.

Så skal der ryddes op!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det er sgu pinligt
  • #1   25. okt 2015 Fik tømt mit våbenskab sidste år, 3 pistoler og en jagtriffel... Politiet kom aldrig ud for at se på sagen, men de tog dog i det mindste imod anmeldelsen. Helt grinagtig situation...

• #2   25. okt 2015 hmmmm, havde har du fået bøffet?

• #3   25. okt 2015 Har selv samme erfaring med politiet. De har aldrig tid til at hjælpe i tyveri/indbrudssager.

Dem på borgen laver latterlige prioriteringer.

• #4   25. okt 2015 Da mit hus blev mål for en indbrudstyv, for en måned siden, stillede de to patruljevogne og en hundebil indenfor 5 minutter efter min nabo's anmeldelse. Tyven blev nedlagt af en vovse.. Så hvis det er tale om et igangværende indbrud, kan de altså godt rubbe neglene..

• #5   25. okt 2015 Jeg vil da håbe, at der var låst. Ellers har de stakkels rødder haft unødigt besvær med at afliste vinduer .

• #6   25. okt 2015 Rasser: Der er stort set intet hugget bortset fra mit udstyr til måling af blodsukker og ditto tryk - hvad fanden man så hugger sådanne sager for og nogle få flasker sprut samt lidt guld ure og ringe

• #7   25. okt 2015 rolig nu, selvfølgelig har de ikke travlt med at komme ud til indbrudssager. de skal jo først lige være færdige med at sidde i fotovognene smiley

• #8   25. okt 2015 Fortalte du dem ikke, at nogen var kørt forbi dit hus med 51 km/t?

• #9   25. okt 2015 Hva fanden Knud smiley troede sgu da ikke du havde noget der var værd at rende med smiley smiley

Go oprydning, det er altid rart at komme i bund smiley

• #10   25. okt 2015 Brian

Det troede jeg heller ikke:-( det er nu heller ikke meget)

• #11   25. okt 2015 Men din æble computer ville de alligevel ikke nedværdige sig til at snuppe smiley smiley

• #12   25. okt 2015 Beklager Tom Macbook'en havde jeg medmen min gamle Windows Pc lod de stå!!!

• #13   25. okt 2015 Fra gamle dage: Jeg vil gerne melde at min bil er blevet stjålet. Hvilken vogn drejer det sig om hr.? En Skoda!! Så er de i den forkerte afdeling, de skal over i afdelingen for sindssyge kriminelle!!

• #15   25. okt 2015 Suk...

• #16   25. okt 2015 Sjovt. Jeg fik min bil smadret af en flugtbilist i sommers. Flere vidner havde set det og tog nummerpladen. Jeg ringede til politiet, fik afvide: tag billeder, kør hjem hvis den kan. De var her ti min efter jeg kom hjem og tog rapport. Og tænk sig. De ringede senere og fortalte at de havde fundet hende det havde kørt ind i mig. Så ingen klager herfra

• #17   25. okt 2015 Bastards! Ked af at høre det.

• #18   25. okt 2015 de forpulet tyve svin .

• #19   25. okt 2015 Fuck hvor nederen - det jeg sq ked af at høre. Lorte tyve!!!!!

Har ingen set/ hørt noget???

• magnus S
    magnus S Tilmeldt:
    okt 2014

Følger: 1 Svar: 23
    #20   25. okt 2015 De gør hvad de kan må priotere. har aldrig haft problemer med dem. De arbejder os kun under hvad politikerne siger og er ganske almindelige mennesker. Ja en enkelt magt syg er der alle steder. Jeg er fame sluppet med mange advarsler på tunnede knallerter, uden hjelm. glemt køre kortet til bilen der hjemme. Politiet er sku gode nok.

• #21   25. okt 2015 problemet er ikke politiet.

problemet er de forpulet tyve svin .

• magnus S
    magnus S Tilmeldt:
    okt 2014

#22   25. okt 2015 Opføre man sig rimligt gør de os har fået masser af bøder bare ikke de sidste år da de har travlt med at passe på muslimer og jøder i dag køre jeg bare som jeg vil intet problem smiley

• magnus S
    magnus S Tilmeldt:
    okt 2014

#23   25. okt 2015 Fart er ok på rette tidspunkter det der iretere mig mest i dag er den danske parnoide befolkning der køre 5 km/t under grænsen. Men glemmer at blinklyset i rundkørsler. liggere i miter banen ikke tænker sig om forhelvede vi køre dårligere og dårligere til gavn for penge kassen. Folk er blevet parnoide

• magnus S
    magnus S Tilmeldt:
    okt 2014

#24   25. okt 2015 Staver skide godt når jeg bliver hissig sory smiley fred til folket

• #25   25. okt 2015 Mange kører efter nålen i bilen og den viser jo 5-8 km/t for lidt. Så har du GPS på så vil du føle de kører langsommere smiley

Vi skal have flere overskuds mennesker i trafikken - Fordi Folk er ligeså forskellige som vi kan forstille os - irritation gavner ikke én bag rattet smiley men kender alt til at blive irriteret. Har lagt det på hylden nu, for det kun en selv det går ud over. Forankørene forstår ikke at de måske kører irriterende. I farlige situationer, brug hornet.

• magnus S
    magnus S Tilmeldt:
    okt 2014

#26   25. okt 2015 KJØLLER du har ret.
    Ligger aldrig oppe i røven på fru jensen du har ret gi plads. Det hjælper ikke at presse nervøse personer eller ovarhale hasarderet. Gi plads og det glider

• magnus S
    magnus S Tilmeldt:
    okt 2014

#27   25. okt 2015 HVis man laver en dum overhæling vinker hun os bare til dig i næste kryds lad traffiken glide

• #28   25. okt 2015 Ja for fru jensen er sikkert ikke så erfaren, ser dårligt eller er nervøs billist. En erfaren billist bagved gør hende ikke bedre - sjovt nok. Overhal evt når det kan lade sig gøre indenfor rammerne smiley

• #29   25. okt 2015 Jeg ringede og spurgte hvor de blev af en time efter anmeldelsen her i august i år, endda en lørdag hvor de har travlt. Så kom de efter 5 min.
    Og alle betjente jeg har talt med her i Odense er super hjælpsomme og flinke.

Men du kan altid ringe og bede dem om en klage-vejledning, så plejer de at arbejde lidt hurtigere smiley

• #30   26. okt 2015 Bare sig at du kan se tyven udenfor og at du går ud og tæsker ham om lidt, så kommer de smiley

• #31   27. okt 2015 Tja de kom da i torsdags da der var bræk i det lokale apotek og jeg ringede det ind. Men kan ske at det er fordi det bare er mig smiley

• #32   27. okt 2015 Vi har lige haft indbrud i billardklubben - Det ikke det at de stikker af med 500,- kr. men det er irriterende at der skal smadres for flere tusinde kroner - øl og spiritus havde de ikke rørt, så åbenbart nogle unge der kedede sig.
    Må sige at politiet var hurtige - der gik ikke 10 minutter så var de der, men der havde også været indbrud flere steder i byen, så de ville gerne kunne kæde indbruddene sammen, det kunne de så - der var en åbnet pengekasse i klubhuset som ikke var vores. Om de har fundet gerningsmændene vides ikke.

• #33   27. okt 2015 Hold dog Lennart - Billard klubben. Eneste billard du spiller er da lommebillard - og makkeren er altid aldeles stiv af syre!!!

Kommentér på:
Det er sgu pinligt

Annonce